Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 46634
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 19 دی 1402 - 14:07 |

«دوآتیشه» رادیو صبا در استقبال جام ملت های آسیا

«دوآتیشه» رادیو صبا در استقبال جام ملت های آسیا

رادیو صبا با برنامه ورزشی «دوآتیشه» به استقبال بازی های جام ملت های آسیا می رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «دوآتیشه» عنوان یكی از برنامه های جدید این شبكه رادیویی است كه با شعار «در هجدهمین جام ملتها، آتیش به پا می كنیم» به استقبال هجدهمین دوره جام ملت های آسیا می رود..

آزاده شاهرخ مهر تهیه كننده این برنامه گفت: «دو آتیشه» برنامه ای شاد و مهیج برای بازتاب حواشی و اتقافات هجدهمین جام ملت های آسیا در قطر است، این برنامه تركیبی در بخش های مختلف «خبری، نمایشی و گزارشی» شنوندگان را در جریان آخرین اخبار مسابقات فوتبال جام هجدهم آسیا قرار می دهیم.
وی افزود: در این برنامه بعد از مرور اخبار فوتبالی كشور، در بخش نمایشی «آقای الو» با حواشی و اتقافات فوتبال شوخی می كند و با نگاهی طنزبه بیان برخی مسائل دراین ورزش پر طرف دار می پردازد و با توجه به نماد رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا «موش» یكی دیگراز شخصیت های نمایشی این برنامه است كه اطلاعاتی در باره قطر و ورزشگاه های آن به عنوان میزبان این دوره مسابقات به شنوندگان ارائه می كند.
شاهرخ مهربیان كرد، «دوآتیشه» درقالب مستند، گزارشی از اردوی تیم ملی فوتبال ارائه می كند و آخرین اخبار این تیم را از زبان خود بازیكن ها تقدیم مخاطبان می كند.

تهیه كننده دو «آتیشه» در آخر گفت: این برنامه با شروع جام ملت های آسیا با شور و هیجان بالاتری، همراه خبرهایی داغ تر همراه طرفداران دوآتیشه تیم ملی می شود، در این برنامه تلاش می كنیم با طرف داری دوآتیشه تیم ملی بیشترین انرژی را همراه مخاطبان برای بازیكنان بفرستیم برای داشتن بهترین نتیجه.
«دو آتیشه» از شانزدهم دی ماه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح به مدت ۳۰ دقیقه به صورت زنده روی آنتن صبا می رود، این برنامه به تهیه كنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای امیر بیشه و علی زمانی تقدیم مخاطبان می‌شود.

رادیو صبا را روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز بشنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.