Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 12869
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 05 شهریور 1398 - 21:06 |

دوبله ۷۰ هزار دقیقه برنامه تلویزیونی در مرکز تولید سیما

دوبله ۷۰ هزار دقیقه برنامه تلویزیونی در مرکز تولید سیما

رئیس مرکز تولید و فنی سیما گفت: ۱۲ مجموعه انیمیشن خارجی، ۷ مجموعه سریال، بیش از ۸۰ مستند علمی، ۳۰ فیلم سینمایی خارجی، در مجموع ۷۰ هزار دقیقه برنامه در مرکز تولید سیما دوبله شد که به زودی راهی آنتن تلویزیون می‌شود.

مهرداد عظیمی روز سه شنبه در نشست خبری مربوط به تولید و فنی سیما، گفت: این مرکز از دو اداره کل فنی و تولید تشکیل شده است که تابستان امسال فعالیت های جدیدی را شروع کردند.
این مدیر با اشاره به فعالیت های اداره فنی توضیح داد: بخش رپورتاژ این اداره ۱۴ واحد سیار دارد که از این ۱۴ واحد سیار پنج واحد به صورت اچ دی و ۹ واحد به صورت اس دی به انعکاس رویدادهایی از جمله لیگ برتر فوتبال و دیگر مناسبت ها می پردازند.
عظیمی با اشاره به اینکه تصویربرداری و ساخت ویژه برنامه های مناسبتی ایام محرم و صفر نیز بر عهده واحد رپورتاژ است، اظهار داشت: همچنین دو واحد اچ دی جدید نیز به مرکز اضافه خواهد شد.
مدیر مرکز تولید و فنی خاطر نشان کرد: برخی از کارهای نمایشی که سفارش شبکه های مختلف است براساس طی مراحل اداری ضبط و تولید آنها در این شهرک انجام می شود و اکنون سریال جشن سربرون و حکایت های کمال در این پروسه تولید می شوند.
وی گفت: این اداره کل تولید، حمایت و پشتیبانی کارهای تولیدی را عهده دار است که برنامه هایی از جمله عصر جدید، ستاره ساز و فرمول یک از جمله آنها هستند.

| منبع خبر : ایرنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.