Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 30788
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 03 آذر 1400 - 14:14 |

دوبلور پیشکسوت مهمان «چهل تیکه» می شود

دوبلور پیشکسوت مهمان «چهل تیکه» می شود

شهروز ملک‌آرایی صداپیشه و دوبلور پیشکسوت چهارشنبه ۳ آذرماه مهمان برنامه چهل تیکه می شود.

مهمان چهارشنبه شب چهل تیکه، صدایی ماندگار است که بسیاری از قهرمانان و شخصیت های خاطره انگیز با صدای او در ذهنمان ماندگار شده اند.

به گزارش هنرصدا، شهروز ملک آرایی مهمان برنامه است تا سری به عالم دوبله و قهرمانان این عرصه بزنیم، مهمانی که به قهرمانان سینما و تلویزیون و کارتن های کودکی صدا بخشیده است.

برنامه چهل تیکه به تهیه کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و با اجرای محمدرضا علیمردانی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه نسیم پخش می شود و در ساعات ۲:۰۰، ۸:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد تکرار برنامه پخش خواهد شد.

شهروز ملک‌آرایی متولد سال ۱۳۲۰ از جمله گویندگان و دوبلورهای قدیمی است که دهه‌های متمادی است در این زمینه فعالیت دارد و همچنان در دوبله فیلم‌ها و سریال‌های مختلف صدایش را می‌شنویم. این گوینده با بسیاری از قدیمی‌ها و نسل‌اولی‌های دوبله آشنایی، دوستی و همکاری داشته و از جمله گویندگانی است که از تئاتر به این حوزه آمده است.

دوبله انیمیشن های رابین هود (جان کوچولو)، سیندرلا (وزیر)، ماجراهای تنسی تاکسیدو و چاملی (آقای ووپی)، ماجراهای گالیور (کاپیتان لینچ)، دوبله فیلم های کازابلانکا (ژنرال آلمانی)، نیش (چارلز دورنینگ)، طلسم‌شده (دکتر دلباخته دکتر پیترسون)، دوبله سریال های ناوارو (رییس ناوارو)، اوشین (پدر اوشین)، افسانه جومونگ (موپالمو آهنگر)، امپراتور دریا (مک بن)، گروه پلیس (ستوان جوزپه اینگرجولا). افسانه دونگی (رییس کانون نوازندگان) از جمله کارهای کارنامه استاد شهروز ملک آرایی است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.