Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 37948
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 06 آذر 1401 - 20:57 |

دوستی در «سه گوش» رادیو صبا

دوستی در «سه گوش» رادیو صبا

برنامه زنده عصرگاهی «سه گوش» با موضوع دوستی همراه مخاطبان می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «سه گوش» عنوان یك مجله اجتماعی فرهنگی است، كه بر پایه شوخی با اخبار روز جامعه طراحی شده است. جنگ شاد عصرگاهی «سه گوش» هر هفته با طرح یك مثلث به موضوعات فرهنگی و اجتماعی روز جامعه می پردازد و تلاش می‌كند در فضایی شاد شنوندگان را در جریان اخبار روز جامعه قرار دهد.
این برنامه در هفته جاری با محوریت دوستی راهی آنتن می شود وابعاد مختلف دوستی را در سه گوش رادیو صبا بررسی می كند.
پیمان پناهی تهیه كننده این برنامه گفت: بدون شك عوامل مختلفی در ساختن شخصیت انسان مؤثر هستند كه از مهم‏ترین آنها مسئله همنشینی و دوستی و معاشرت است. با توجه به این رابطه و نقش آن در زندگی اجتماعی افراد برنامه« سه گوش »در فضای متفاوتی به اهمیت دوستی در زندگی افراد می پردازد و آن را از زوایای مختلف بررسی می كند.
وی افرود: حضور یك دوست در زندگی تاثیر بسیار زیادی در میزان استرس دارد، زیرا وقتی شما حجم زیادی دغدغه و استرس دارید حضور یك دوست خوب برای اشتراك گذاشتن این دغدغه ها و درد و دل كردن با او در كمتر شدن استرس و اضطراب شما موثر است. پس می توان گفت سه گوش هم اگر داشته باشیم برای انتخاب یك دوست خوب كم است.
برنامه سه گوش با علم به این موضوع مسئله دوستی را در ابعاد مختلفی بررسی می كند و در هفته جاری هر روز به یكی از این موضوعات«دوستی با والدین،دوستی دوران نوجوانی، مرز دوستی و دوستی متققابل» می پردازد
.تهیه كنند سه گوش بیان كرد،«كاریكلماتور، قطعات نمایشی، گفتم گفت، داستانك، دنیای كودك، دو خط موازی و داستان های كودكانه» نام آیتم های متنوع این برنامه است كه متناسب با موضوع برنامه تقدیم مخاطبان می‌شود.
پناهی در تشریح برخی از آیتم های این برنامه گفت: «دنیای كودكی» متناسب با موضوع برنامه به مرور دوران كودكی تا بزرگسالی یك شخصیت می پردازد، «گفتم گفت» مكالمه موضوع برنامه است كه با اجرای مجری برنامه لاله جلال آبادی تقدیم مخاطبان می شود.
هر روز تلاش می كنیم یك نمایش طنز با موضوع برنامه تقدیم مخاطبان كنیم.
سه گوش هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵ به مدت ۴۵ دقیقه به تهیه كنندگی پیمان پناهی و با اجرای لاله جلال آبادی راهی آنتن می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.