Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 23107
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 22 آذر 1399 - 11:04 |

دو شبکه رادیویی در «کمین» سارقان طلاو جواهرات

دو شبکه رادیویی در «کمین» سارقان طلاو جواهرات

اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، مجموعه نمایشی «کمین» را برای پخش از شبکه‌ های رادیویی نمایش و ایران آماده کرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، داستان نمایش رادیویی«کمین» درباره سرقت طلا و جواهر از یک خانواده است که در یک ساختمان در تهران زندگی می‌کنند. این خانواده چند همسایه دیگر هم دارند.

زینب آرمند، نویسنده مجموعه رادیویی«کمین» ضمن اعلام این مطلب گفت: در طول پنج قسمت، این سرقت چند بار دیگر از منزل سایر همسایگان هم تکرار می‌ شود. از سویی ماجرای سرقت اتومبیل یکی از همسایه‌ ها، که حدود یک سالی است واحدش را تخلیه کرده، به این ماجرا مربوط می‌ شود و به این ترتیب به گره گشایی داستان کمک می‌کند.

وی افزود: پیش از آنکه طرحی به رادیو ارائه کنم، درباره سرقت های مهمی‌ که در تهران اتفاق افتاده، تحقیق کردم، در یکی از این تحقیق ها، به این‌ ماجرا برخورد کردم که نظرم را جلب کرد. حقیقت این است که کاراکترها همه ساخته ذهن من است و فقط از کلّیتِ سرقتی که در تحقیقات به آن رسیده بودم، برای نگارش الهام گرفتم.

آرمند تأکید کرد: دغدغه اصلی من برای نگارش مجموعه«کمین» نزدیک بودن ماجرای سرقت، به هر روزِ زندگی ما آدم هاست، مثل نزدیک بودن مرگ، بیماری و هزار اتفاق ناخوشایند دیگر که آن را دور می‌ پنداریم. همچنین شناخت آدم های اطرافمان، موضوع دیگری بود که در ذهنم نقش بسته بود.

این مجموعه رادیویی به سفارش رادیو ایران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است که همزمان از رادیو نمایش نیز پخش می‌شود.

مجموعه رادیویی «کمین» به کارگردانی فریدون محرابی، تهیه کنندگی مهدی نمینی مقدم، افکتوری نازنین حسن پور و با هنرمندی پریسا مقتدی، بهرام سروری نژاد، شمسی صادقی، حمیدرضا هدایتی، محمدرضا قلمبر، قربان نجفی، محمد پورحسن و … از ۲۲ آذر ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌ شود و ساعت ۲۲:۳۰ به روی آنتن رادیو ایران می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.