Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45947
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 16 آذر 1402 - 11:43 |

دیدار مدیر رادیو فرهنگ با دانشجویان دانشگاه صداوسیما

دیدار مدیر رادیو فرهنگ با دانشجویان دانشگاه صداوسیما

سید‌مرتضی کاظمی دینان مدیر رادیو فرهنگ در آستانه روز دانشجو با منتخب دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته تهیه کنندگی رادیو دیدار کرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار مدیر رادیو فرهنگ ضمن گرامیداشت روز دانشجو گفت: این روز به یاد سه دانشجویی که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲در دانشگاه تهران شهید شدند، گرامی داشته می‌شود.

وی ادامه داد: رشته تهیه کنندگی رادیو یکی از فعال ترین رشته‌های دانشگاه صدا و سیماست و با توجه به استعداد و توانمندی‌های بسیار دانشجویان، به خوبی از این ظرفیتهای بالا در این رشته  استفاده می‌شود.

کاظمی دینان افزود: دانشگاه صداوسیما وظیفه تربیت نیروی انسانی برای سازمان صداوسیما را برعهده دارد، یکی از مهم ترین دانشگاه‌های کشور است  و با توجه به اهمیت برنامه سازی توجه به خلاقیت و نوآوری در قالب و پردازش مناسب محتوا به ویژه در برنامه‌های رادیویی که مخاطب از طریق شنوایی با برنامه ارتباط برقرار می‌کند مهم است. پس دانشجویان این رشته باید دقت لازم در آموزش و در آینده پیاده کردن آموخته‌های خود در رادیو را جدی بگیرند.

در این دیدار مباحث مختلفی با حضور مدیران گروه‌های برنامه ساز رادیو فرهنگ از جمله تعامل بیشتردانشجویان دانشگاه با این شبکه رادیویی و ظرفیت پذیرش طرح ها و ایده‌های نو برنامه سازی در این رادیو مطرح شد و در ادامه ضمن بازدید از استودیوی ضبط برنامه رهنمون درباره حضور دانشجویان در این شبکه جهت همکاری و کارآموزی و… صحبت شد.

کاظمی دینان همچنین در این دیدار از فعالیت دانشجویان رشته تهیه کنندگی رادیو برای تولید برنامه در این شبکه استقبال کرد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.