Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 37244
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو اقتصاد تاریخ انتشار : 03 آبان 1401 - 19:28 |

رادیو اقتصاد و مهمترین چالش های مدیریت بازاریابی در فعالیت های تولیدی

رادیو اقتصاد و مهمترین چالش های مدیریت بازاریابی در فعالیت های تولیدی

برنامه «پاکار» چهارشنبه ۴ آبان ماه مهمترین چالش های مدیریت بازاریابی در فعالیت های تولیدی را عنوان می‌کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، هر بازاریاب با چالش های مختلفی روبرو است. اگرچه بازاریابان به طور معمول اهداف مشابهی را دنبال می‌کنند اما در برخی از عوامل بازاریابی دچار چالش هستند. به طور مثال، برخی از تیم ها در استخدام استعداد برتر دچار مشکل هستند، در حالی که برخی دیگر در یافتن فناوری مناسب برای نیازهای خود مشکل دارند.به هر صورت ممکن است حداقل یک حوزه وجود داشته باشد که بتوانید در آن پیشرفت کنید. به عبارت دیگر، همیشه جایی برای بهینه سازی مؤلفه‌های مختلف استراتژی شما و تبدیل بازاریابی به یک عامل تولید درآمد مؤثرتر وجود دارد.

در برنامه فردا میهمانان در مورد مهمترین چالش های مدیریت بازاریابی در فعالیت های تولیدی صحبت می‌کنند.

برنامه «پاکار» شنبه الی چهارشنبه به تهیه کنندگی مهدی شیار ساعت ۱۰:۰۰ از رادیو اقتصادموج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.