Wednesday, 22 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ - 15 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 25118
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 26 اسفند 1399 - 12:52 |

رادیو ایران با «دور عاشقان» به استقبال اعیاد شعبانیه می رود

رادیو ایران با «دور عاشقان» به استقبال اعیاد شعبانیه می رود

در آستانه سالروز با سعادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) رادیو ایران برنامه های «دور عاشقان»، «به افق نور»، «همیشه سرباز»، «پسر علی، برادر همه»، , «تجلی ایثار» را تقدیم می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیو ایران؛ در آستانه سالروز با سعادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) رادیو ایران برنامه های «دور عاشقان»، «به افق نور»، «همیشه سرباز»، «پسر علی، برادر همه»، , «تجلی ایثار» را تقدیم می کند.
«دور عاشقان» سه شنبه ۲۶ اسفند بعد از خبر ساعت ۲۳:۰۰ با موضوع محبت امام حسین(ع) و زیارت آن حضرت، به تهیه کنندگی حسین معصومی پخش می شود.
«به افق نور» روزهای ۲۷و ۲۸ و۲۹ با حضور مهدی رستمی کارشناس مذهبی به برکات ماه شعبان و آماده شدن برای ماه رمضان اشاره می کند. «به افق نور» به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای حاند نجم الهدی ساعت ۱۱:۵۰ از رادیو ایران پخش می شود.

«همیشه سرباز»، ویژه برنامه ای است که به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار به فعالیت های سپاه پاسداران بعد از جنگ تحمیلی می پردازداین برنامه با حضور سردار علیرضا افشار و به تهیه کنندگی احمد یوسفی چهارشنبه ۲۷ اسفند ساعت ۲۰:۳۰ پخش می شود.

«پسر علی، برادر همه» ویژه برنامه ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) است که نقش تربیت علوی در شکل گیری شخصیت حضرت عباس(ع) را بررسی می کند. این برنامه ۲۷ اسفند بعد از خبر ساعت ۲۳:۰۰ به تهیه کنندگی سعید هنرمندی و اجرای سید کمال هاشم زاده پخش می شود.

«تجلی ایثار» ویژه برنامه دیگری است درباره رشادت های حضرت ابوالفضل (ع) به گویندگی زهرا تقی ملا که پنج شنبه ۲۸ اسفند ساعت ۱۷:۴۵ از رادیو ایران پخش می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.