Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 42561
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 17 تیر 1402 - 11:24 |

رادیو ایران درآستانه روز عفاف و حجاب

رادیو ایران درآستانه روز عفاف و حجاب

بیست و یکم تیر ماه، روز حجاب و عفاف نامگذاری شده است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید. در همین راستا و همزمان با هفته عفاف و حجاب رادیو ایران دو ویژه برنامه «هزار صبح روشن» و «این یک تجربه است» را تقدیم می‌کند.

شیرین بغدادی تهیه کننده ویژه برنامه «هزار صبح روشن» بیان کرد: به مناسبت هفته ی عفاف و حجاب  این برنامه در ۶ قسمت ده دقیقه ای تهیه  شده است، که دکتر علیرضا داودی  دکترای علوم سیاسی و پژوهشگر رسانه و جامعه، به بررسی حجاب از منظرهای گوناگون می‌پردازد.

این برنامه از شنبه ۱۷ تیر ماه تا پنج شنبه ۲۲ تیر ماه ساعت ۱۱:۲۵ از رادیو ایران پخش می‌شود.

و اما زهره سربازی تهیه کننده ویژه برنامه «این یک تجربه است» نیز بیان کرد: این برنامه هم به مناسبت هفته و عفاف و حجاب در ۶ قسمت تهیه شده است که در هر قسمت روایتی از تجربه‌های مختلف افراد در خصوص  پوشش و حجاب اسلامی خواهیم شنید.

وی ادامه داد: این برنامه به قلم شهاب شهرزاد و با اجرای  زکیه کشکولی و فاطمه خاکی از شنبه ۱۷ تیر ماه تا پنج شنبه ۲۲ تیر ماه ساعت ۱۴:۴۵ از رادیو ایران تقدیم علاقه مندان می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.