Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 47440
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 30 بهمن 1402 - 8:08 |

رادیو ایران را با هم بسازیم

رادیو ایران را با هم بسازیم

كانون «ایرانیاران» رادیو ایران در راستای سند تحول رسانه ملی و به منظور افزایش مهارت ایرانیاران در حوزه برنامه سازی، اقدام به تولید و انتشار بسته های آموزش برنامه سازی، گویندگی، نویسندگی، گزارشگری، نرم افزارهای ویرایش صوت و … نموده است.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، «ایرانیاران» می توانند با افزایش مهارت و تشكیل تیم های برنامه سازی، تولیدات خود را برای كانون «ایرانیاران» ارسال نمایند تا با تمرین مستمر و راهنمایی برای رفع اشكالات توسط برنامه سازان خبره رادیو ایران، تبدیل به بسته مناسب پخش از رادیو شود.

توانمند سازی «ایرانیاران» با تولید و انتشار بسته های آموزش برنامه سازی در كانون «ایرانیاران» رادیو ایران، برای بالاتر بردن كیفیت تولیدات مردمی ( UGC ) و افزایش سهم مخاطب با تولیدات مردم محور صداپایه از رسانه ملی است.

كانون «ایرانیاران» رادیو ایران با هدف تسهیل هر چه بیشتر تولیدات رادیویی «ایرانیاران» سراسر كشور ویدئوهای آموزشی متفاوت با سرفصل های متنوع از جمله «تهیه كنندگی، گویندگی و فن بیان، گزارشگری و … » تولید كرده و در فضای مجازی و سایت «كانون ایرانیاران» قرار داده است.

این ویدئوهای آموزشی بستری را فراهم كرده است كه «ایرانیاران» می توانند مطابق علم روز رسانه در عرصه تولیدات رادیویی گام بردارند.

«ایرانیاران» می توانند از طریق این ویدیوهای آموزشی و كارگاه هایی كه هر هفته در هر استان برگزار می شود، گوینده،، نویسنده، گزارشگر و تهیه كننده آثار تولیدی خویش باشند.

كانون «ایرانیاران» رادیو ایران به دنبال ارائه آموزش های جامع و متنوع تری برای ارتقای سطح كیفی مهارت «ایرانیاران» و ورود این علاقه مندان به عرصه تولید محتوا در فضای مجازی و رادیو می باشد و سرفصل های جدیدتری را به زودی در اختیار علاقه مندان به برنامه سازی رادیو قرار میدهد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.