Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 35494
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 03 مرداد 1401 - 11:13 |

رادیو ایران و بررسی شرایط ورود VAR

رادیو ایران و بررسی شرایط ورود VAR

برنامه «ایران امروز» دوشنبه سوم مرداد، با حضور کارشناسان به بررسی شرایط ورود VAR می‌پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، لیگ برتر فصل آینده فوتبال کشور ۲۱ مرداد بدون VAR شروع می‌شود اما با توجه به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در ۸ شهریور و تعیین رئیس جدید برای فدراسیون فوتبال،  لیگ برتر فصل ۱۴۰۲- ۱۴۰۳ (لیگ برتر بیست و دوم) را می‌توان با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی  VAR آغاز کرد.
محمد حسین معتمد هاشمی‌کارشناس مجری برنامه «ایران امروز» بیان کرد: هزینه تجهیز هر ورزشگاه برای نصب VAR در ورزشگاه‌ها رقمی در حدود ۵ میلیارد تومان خواهد بود اما علاوه بر بحث قضاوت مسابقات باشگاهی در کشور، با توجه به الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر استفاده از این فناوری در مسابقات مختلف ، در صورت عدم ورود VAR به ایران ، داوران کشورمان امکان قضاوت در رویدادهای بین المللی را از دست خواهند داد .
وی ادامه داد: از همین رو در برنامه روز دوشنبه با حضور بهناز میر مطهریان روزنامه نگار ورزشی، داوود رفعتی پیشکسوت داوری فوتبال،
علیرض سهرابی رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال، خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسین عسگری کارشناس داوری فوتبال و علی خسروی  عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال، پیرامون ورود VAR به ایران گفت و گو خواهیم کرد.
گفتنی است «ایران امروز» دوشنبه‌ها به تهیه کنندگی جواد فیاضی و با اجرای محمدحسین معتمد هاشمی ساعت ۱۱:۴۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.