Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 42886
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 01 مرداد 1402 - 11:25 |

رادیو ایران و حمایت از صادرات خشكبار

رادیو ایران و حمایت از صادرات خشكبار

برنامه «ایران امروز» یكشنبه اول مرداد، با حضور متخصصان از حمایت و پشتیبانی ریلی و كانتینری صادرات خشكبار می گوید.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، صادرات خشكبار یكی از مزیت‌های رقابتی ایران در صحنه تجارت بین‌الملل است و به دلیل دارا بودن منابع و محصولات باكیفیت در سطح تجارت خارجی به‌عنوان یكی از كشورهای قدرتمند خودنمایی می‌كند. چندین دهه است كه صادرات انواع خشكبار به ‌عنوان یكی از اهداف مهم تولیدكنندگان و تاجران عرصه خشكبار در دستور كار قرار گرفته و توانسته بخش زیادی از محصولات این حوزه برای بازارهای جهانی بسته‌بندی و ارسال شود.

عاطفه بنایی تهیه كننده «ایران امروز» یكشنبه ها بیان كرد: صادرات خشكبار و مواد غذایی ایران با صادرات نفت رقابت می كند و این بسیار مهم و حائز اهمیت است وی ادامه داد: از همین رو در برنامه میزبان مهندس صدرالدین نیاورانی، نایب رئیس اتحادیه ملی كشاورزی ایران، مهندس سید علی حسینی رئیس كمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی ایران و مهندس سید محمد علی امامی مدیر كل آماد و پشتیبانی تجاری سازمان توسعه تجارت ایران خواهیم شد و پیرامون مجوزهای حمایتی و پشتیبانی از صادر كنندگان و تولیدكنندگان به صورت خاص در حوزه خشكبار بحث و تبادل نظر خواهیم كرد.

گفتنی است «ایران امروز» یكشنبه ها به تهیه كنندگی عاطفه بنایی، اجرای احمد طبعی و هماهنگی اكرم خیرخواه ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.