Wednesday, 8 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 44042
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 22 شهریور 1402 - 6:54 |

رادیو ایران و سالروز رحلت پیامبر مهربانی

رادیو ایران و سالروز رحلت پیامبر مهربانی

رادیو ایران به مناسبت سالروز رحلت پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی(ع) ویژه برنامه های مختلفی را در نظر گرفته است.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، ویژه برنامه‌های « باغ ارغوان، دیباج، یك دو صدا، خانه دوست اینجاست، خورشیدنامه، راه شب، پیامبر مهربانی، سلام صبح بخیر، سوگواره، به نام عشق، روایت رهایی، به افق نور» برای رحلت جانسوز پیامبر مهربانی و شهادت امام حسن مجتبی(ع) به شرح زیر از این شبكه پخش می شود.

«باغ ارغوان» با نگاهی مذهبی مداحی‌ها و نوحه های مناسب روزهای پایانی ماه صفر را به تهیه كنندگی ندا حاجی اسماعیلی و با اجرای مریم نشیبا ۲۲ و ۲۳ شهریور ساعت ۱۵:۰۰ تقدیم می‌كند.

«دیباج» برنامه مشاعره‌ای از اشعار آیینی مرتبط با روزهای پایانی ماه صفر كه به تهیه كنندگی زینب برومند و اجرای فاطمه مینا خانی ساعت ۱۷:۱۰ روانه آنتن می شود.

«یك دوصدا» ویژه ی ایام محرم و صفر یادمان تعزیه خوان فقید علا الدین قاسمی است كه ساعت ۱۷:۳۰ به تهیه كنندگی ساجد قدوسیان و اجرای حامد نجم الهدی تقدیم مخاطبان می شود.

«خانه دوست اینجاست» به تهیه كنندگی زینب برومند و با اجرای مهرناز فقیهی ساعت ۱۸:۰۰با موضوع سبك و سیره نبوی پخش می شود.

«خورشید نامه» ویژه برنامه ای است كه از مشهد مقدس و از جوار بارگاه مقدس امام رضا(ع) به تهیه كنندگی عبدالله علایی و گویندگی آرش احمدی از سیره نبوی می گوید، این برنامه ساعت ۲۲:۰۰ تقدیم می شود.

«راه شب» پنج شنبه بامداد به تهیه كنندگی رامین جواد پور نیز از ارتحال جانسوز پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) می گوید. راه شب هر بامداد ساعت ۰۰:۳۰ پخش می شود.

«پیامبر مهربانی» ویژه برنامه دیگری است كه با بهره گیری از سیره ی حضرت پیامبر اكرم(ص) و حضرت امام حسن مجتبی(ع) و تاثیر آن در زندگی جاری مردم به تهیه كنندگی حسین معصومی پنج شنبه ۲۳ شهریور، همزمان در سالروز رحلت حضرت رسول، ساعت ۰۵:۱۵ روانه آنتن می شود.

«سلام صبح بخیر» پنج شنبه ۲۳ شهریور نیز از مناسبت های مهم این روز می گوید. «سلام صبح بخیر» به تهیه كنندگی زهرا قائدی و اجرای حامد نجم الهدی ساعت ۰۶:۱۵ پخش می شود.

«سوگواره» ویژه برنامه دیگری است كه ساعت ۸:۲۵ تقدیم می شود.

«به نام عشق» ویژه برنامه مخصوص رحلت جانگداز نبی اكرم (ص) و امام حسن مجتبی(ع) است كه به بررسی خصوصیات رفتاری پیامبر (ص) می پردازد این برنامه به تهیه كنندگی حسین معصومی ساعت ۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

«روایت رهایی» نیز در سالروز ارتحال ملكوتی پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی(ع) با محوریت روز شماری مناسبت های روزهای پایانی ماه صفر ساعت ۱۱:۰۰ تقدیم می شود.

«به افق نور» در سالروز رحلت پیامبر به تهیه كنندگی حسین معصومی و با اجرای حسن همایی از فضایل اخلاقی حضرت رسول (ص) و امام حسن مجتبی(ع) می گوید، این برنامه ساعت ۱۱:۴۰ از شبكه رادیویی ایران موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۵۸ كیلوهرتز پخش می شود.

رادیو ایران پیشاپیش رحلت پیامبر مهر و رحمت حضرت محمد(ص) و امام حسن مجتبی(ع) را تسلیت می گوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.