Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 34818
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 18 خرداد 1401 - 12:34 |

رادیو ایران و پخش برنامه از مشهد مقدس

رادیو ایران و پخش برنامه از مشهد مقدس

رادیو ایران در سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع) ، از مشهد مقدس برنامه پخش می کند.
در روز میلاد با سعادت امام رضا(ع) ویژه برنامه های «بهار جان» و «ایرانشهر» با همکاری صدای مرکز استان خراسان رضوی ، از مشهد مقدس شنیده می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیو ایران، در دهه کرامت بیشتر برنامه های این شبکه رادیویی با توجه به ماموریتشان به این موضوع و ابعاد مختلف آن می پردازند .
«بهار جان» در شب و روزمیلاد امام مهربانی ها از صحن و سرای حرم رضوی به بازخوانی شور و نور می پردازد.
«بهار جان» کوششی است برای انتقال عاطفه ی عاشقان معرفت رضوی در آیینه ی انعکاس عاشقانه های زوار حرم امام مهربانی ها،امام رضا علیه السلام، این برنامه به تهیه کنندگی حسین معصومی و با اجرای حسن همایی جمعه ۲۰ خرداد بعد از خبر ساعت ۲۳:۰۰ و شنبه ۲۱ خرداد، ساعت ۹:۰۰ از مشهد الرضا تقدیم می شود.
برنامه عصرگاهی «ایرانشهر» نیز با توجه به نام و ماموریت برنامه در آستانه سالروز میلاد امام رضا(ع) در شب و روز این میلاد پر برکت از مشهد مقدس با همکاری صدای مرکز استان خراسان رضوی تقدیم می شود.
«ایرانشهر» با حضور استاد کمال همنشین و با اجرای مهرناز فقیهی جمعه ۲۰ و شنبه ۲۱ خرداد بعد از خبرساعت۱۹:۰۰ به تهیه کنندگی حسین معصومی از رادیو ایران پخش می شود.
«به افق نور» نیز ویژه برنامه دیگری است که شنبه ۲۱ خرداد با حضور حجت الاسلام قادری و به تهیه کنندگی عبدالله علایی از سبک زندگی امام رضا(ع) می گوید.این برنامه ساعت ۱۲:۴۵ از رادیو ایران پخش می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.