Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45135
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 08 آبان 1402 - 6:44 |

رادیو تهران در هفته بسیج دانش آموزی

رادیو تهران در هفته بسیج دانش آموزی

ویژه برنامه «اختیاریه» از رادیو تهران ویژه هفته بسیج دانش آموزی تدارك دیده شده كه با مضامینی همچون نوجوان مسجدی، هنرمند و ورزشكار از ۸ تا ۱۳ آبان، ساعت ۱۶ از رادیو تهران پخش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ هشتم آبان ماه سالروز شهادت محمدحسین فهمیده نوجوان ۱۳ ساله‌ای است كه در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید، به همین مناسبت این روز به عنوان روز «نوجوان و بسیج دانش آموزی» نامگذاری شده است، شبكه رادیویی تهران به همین مناسبت ویژه برنامه های متعددی را تدارك دیده كه تقدیم حضور مخاطبان می كند.
ویژه برنامه «اختیاریه» از رادیو تهران ویژه هفته بسیج دانش آموزی تدارك دیده شده كه از ۸ تا ۱۳ آبان، ساعت ۱۶ از رادیو تهران روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود. اولین برنامه دوشنبه ۸ آبان از گروه تاریخ و معارف با موضوع نوجوان مسجدی پخش می شود.سه شنبه ۹ آبان این برنامه از گروه فرهنگ، جامعه و سلامت با موضوع نوجوان هنرمند یا شاعر پخش خواهد شد.
تهیه و پخش دو برنامه بر عهده گروه ورزش وتفریحات كه با موضوع نوجوان ورزشكار مدال آور جهانی و المپیك برنامه اختیاریه را پوشش می دهد. دو برنامه از گروه دانش و اقتصاد با مضامین نوجوان نخبه علمی و نوجوان كارآفرین و جهادگر كه در روزهای پنجشنبه و جمعه پخش می شود.
علاوه بر اینها؛ برنامه «شهر آفتاب» در این روز از ساعت ۶:۳۰ با كاركردهای بسیج دانشجویی و برنامه «خانواده تهرانی» از ساعت ۸ با موضوع راه های افزایش درك متقابل والدین و نوجوانان امروز پخش می شود و برنامه باغ فیض كه كاری از گروه تاریخ و معارف در این روز با موضوع بسیج دانش آموزی از ساعت ۲۱ روی آنتن رادیو تهران موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.