Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 43414
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 25 مرداد 1402 - 14:53 |

رادیو صبا در «سکانس صدا» میزبان اردشیر منظم می‌شود

رادیو صبا در «سکانس صدا» میزبان اردشیر منظم می‌شود

رادیو صبا در برنامه «سکانس صدا» میزبان اردشیر منظم دوبلور کارتون‌های دهه شصتی‌ها می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «سکانس صدا» با هدف معرفی چهره‌های دوبله و گفتگو درباره زندگی و آثار این هنرمندان پخش می‌شود. دوبله کردن یا دوبلاژ به قرار دادنِ صدای صداپیشگان (دوبلور) به‌جای صدای اصلیِ بازیگران یا شخصیت‌های یک فیلم، مستند و یا انیمیشن گفته می‌شود. حرفه دوبله، صداگذاری و گویندگی از کارهای بسیار جذاب در حوزه رسانه است.

این برنامه پنجشنبه ۲۶ مرداد به سراغ یک صدای خاطره انگیز برای دهه شصتی‌ها می رود و میزبان اردشیر منظم می‌شود. خاطرات کودکی دهه شصتی‌ها خلاصه شده در کارتون‌های قدیمی، کارتون‌هایی که اغلب ژاپنی بوده و کودکی بسیاری از اطرافیان ما را تشکیل داده . از همان سالها صداهای ماندگاری این شخصیت‌ها را پرورش داد که الان تعدادی از آنها به پیشکسوت‌های دوبله تبدیل شده‌اند. اردشیر منظم هم یکی از این دوبلورهای با سابقه کارتون، سریال و انیمیشن‌های تلویزیونی است. فوتبالیست‌ها، دوقلوهای افسانه‌ای، پسر شجاع، جیمز گربه، سریال بوشوک، مستند حوادث واقعی، سفرهای میتی کومان و … از آثاری است که منظم در آنها به عنوان گوینده و دوبلور حضور داشته است.
منظم در این گفتگو صمیمی‌ به ویژگی‌های حرفه دوبله اشاره می‌کند و از شخصیت و زندگی خصوصی خود برای مخاطبان می‌گوید.
«سکانس صدا» به تهیه کنندگی ساناز باقری، نویسندگی و آیتم سازی شیرین روستایی و با اجرای علیرضا تابان، پنجشنبه‌ها ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا تقدیم علاقه مندان می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.