Tuesday, 21 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 32600
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 17 بهمن 1400 - 10:47 |

رادیو صبا روای خاطرات بانوان انقلابی

رادیو صبا روای خاطرات بانوان انقلابی

رادیو صبا در برنامه «گام به گام تا پیروزی» و خاطرات انقلاب از زبان بانوان انقلابی روایت می‌کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «گام به گام تا پیروزی» عنوان یکی از ویژه برنامه‌های رادیو صبا است که‌ در قالب مستند، به روز شمار وقایع بهمن ۵۷ می‌پردازد.

این برنامه یکشنبه ۱۷ بهمن وقایق بهمن ۵۷ را در این روز مرور می‌کند.
در این برنامه هر روز با یکی از بانوان مبارز انقلابی مصاحبه‌ای داریم که خاطرات روز‌های انقلاب را روایت می‌کنند و از فعالیت هایشان می‌گویند.
یکشنبه ایران ترابی نویسنده کتاب خاطرات ایران و اولین پرستار زنی که به جبهه اعزام شدند، از مبارزان انقلابی کادر درمان مهمان این برنامه می‌شوند که در این گفت و گو از کتاب خود و خاطرات آن دوران برای شنوندگان می‌گوید.
یاد و خاطره سال‌های مقابله و مقاومت در برابر دشمن متجاوز آن‌قدر ارزشمند و عزیز است که سراغ قهرمانانش بروی و پای صحبت‌هایشان بنشینی. هر کدام از مردان و زنان آن روزگار حرف‌هایی شنیدنی و قابل تأمل دارند. در این میان هر کس بخش یا بخش‌هایی از آن حادثه بزرگ را روایت می‌کند.
ایران ترابی در این کتاب از حوادثی که به چشم خود دیده، از ماجراهایی که در آن‌ها قدم گذاشته است و از چگونگی دفاع از کیان دین و سرزمین‌مان، برای خوانندگان سخن می‌گوید.
«گام به گام تا پیروزی» به تهیه کنندگی و گویندگی الهام حاجی نژاد در ایام دهه فجر هر روز ساعت ۱۵ به کوشش الهام حاجی نژاد به عنوان تهیه کننده و گزارشگر مستند تقدیم مخاطبان رادیو صبا می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.