Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 28181
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 11 مرداد 1400 - 12:39 |

رادیو صبا میزبان بانوان خیر خانه دار می شود

رادیو صبا میزبان بانوان خیر خانه دار می شود

معصومه قنبری از بانوان فعال و خیر استان بوشهر مهمان تلفنی برنامه “میزبان ” رادیو صبا می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی صبا ، “میزبان ” عنوان ویژه برنامه دهه ولایت وامامت رادیو صبا است كه با هدف ترویج فرهنگ خیرات و بركات میزبان خیرینی میشود كه به نام وعشق حضرت علی (ع) كارهای نیكویی انجام داده اند .

امام علی(ع) بالاترین نمونه و الگوی برتر برای انسان های خیراندیش و نیكوكار است، امیرالمومنین (ع) پدر یتیمان و درماندگان بود و علیرغم این كه حاكم جامعه اسلامی بود، شبها نان و توشه را به دوش می گرفت و به خانه یتیمان و مستمندان می رفت.

روز سه شنبه ۱۲ مرداد این برنامه میزبان “معصومه قنبری ” از بانوان خانه دار استان بوشهر است كه با حرفه بافندگی و برپایی نمایشگاه به زنان سرپرست خانواده كمك می كند.
در این گفتگو معصومه قنبری درباره برپایی نمایشگاه های خیره گفت :استقبال مردم بوشهر بی نظیر بود. برخی از آنان لباس می خریدند و برخی دیگر نقدینگی پرداخت كرده بدون هیچ چشمداشت یا خریدی. گروهی از بانوان نیكوكار كه هیچ نیاز مالی نداشتند، در این كار خیرخواهانه شریك شدند و حتی خود آنها كامواها را دست به دست می چرخاندند بدون اینكه من در جریان قرار بگیرم تا سریع تر این لباس ها بافته شده و در اختیار نمایشگاه قرار بگیرد.

میزبان در دهه ولایت و امامت هر روز از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ به تهیه كنندگی آزاده شاهرخ مهر و گویندگی مریم خادم پور از رادیو صبا پخش می شود .

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.