Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 31246
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 22 آذر 1400 - 11:53 |

رادیو صبا میزبان رسول نجفیان شد

رادیو صبا میزبان رسول نجفیان شد

رادیو صبا در برنامه عصر صبا با رسول نجفیان بازیگر سینما و تلوزیون درباره معضل جای پارک گفتگو صمیمی داشت.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «عصر صبا» هر روز با پرداختن به یکی از معضلات و مشکلات شهروندی و با هدف فرهنگ سازی مناسب همراه مخاطبان رادیو صبا می شود .

این برنامه روز یکشنبه ۲۱ آذر با موضوع معضل جای پارک تقدیم خاطبان شد و در بخش مهمان ویژه میزبان رسول نجفیان بازیگر و خواننده و کارگردان نام آشنای کشورمان شدو دربار معضل جای پارک با وی گفتگو صمیمی داشت.

نجفیان در ۲۸ دی ۱۳۳۸ در تهران به دنیا آمد. در دوران دبستان با تاثیرپذیری از شیوه اداره کلاس توسط معلم روحانی خود، ذوق نمایش در او ایجاد شد. وی سال ۱۳۴۸ در هنرکده تئاتر آناهیتا فعالیت داشت.اصالت وی به ایل بختیاری بازمی گردد اما متولد تهران است، موسیقی را از جوانی دنبال می کرد و نواختن دوتار را توسط یک روستایی به نام عاشق حیدر همدانی فراگرفت. پس از آن نیز آموختن موسیقی را نزد استاد اسماعیل مهرتاش ادامه داد.

نجفیان دارای مدرک کارشناسی روان‌شناسی از بخش علوم تربیتی مدرسه عالی پارس سابق در سال ۱۳۵۶ است. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۴۸ و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۳ با فیلم صف ساختهٔ علی‌اصغر عسگریان آغاز کرد.

نجفیان در گفتگو با برنامه «عصر صبا» درباره معضل جای پارک به اهمیت حمل و نقل عمومی و فرهنگ سازی مناسب در استفاده از خودرو شخصی اشاره کرد و گفت: علم و تکنولوژی باید کمک کننده ویاری رسان به بشر باشد ولی الان با افزایش تعداد خودرو ها و معضل جای پارک آنها این یک معضل بزرگ برای بشر شد ه است وقتی تعداد خودرو ها از آدم ها بیشتر می‌شود به طور مشخص هر فرد برای پیدا کردن جای پارک باید حداقل یک ساعت وقت بگذارد.

در صورتی که اگر فرهنگ سازی و زیرساخت های لازم برای استفاده از حمل و نقل عمومی را داشته باشیم این مسئله کمرنگ تر می شود.

وی افزود: در برخی از کشور های دنیا استفاده از دوچرخه بسیار رایج است و این راهکارخوبی برای معضل جای پارک و حتی آلودگی هوا است.

برنامه «عصر صبا» در هفته جاری هر روز از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای مهدی پر، از ساعت ۱۶ راهی آنتن صبا می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.