Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 40178
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو معارف تاریخ انتشار : 25 اسفند 1401 - 15:38 |

رادیو معارف به بهار سلام می كند

رادیو معارف به بهار سلام می كند

ویژه برنامه “سلام بهار” در رادیو معارف راه رسیدن به كمال مطلوب را بازگو می كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف برنامه سلام بهار یكی از تولیدات رادیو معارف بوده كه فضایی شاد و معنوی را در ایام نوروز ایجاد می‌كند.
این برنامه به تهیه كنندگی ابوالفضل سلیمانی تهیه‌كنندگی و اجرای رضاحبیبی هر روز ساعت ۹:۰۰ از رادیو معارف پخش می شود
مدیر رادیو معارف در توضیح محتوای این ویژه برنامه گفت: این ویژه‌ برنامه ۱۲۰ دقیقه‌ای از ۲۷ اسفند سال جاری تا پایان نوروز هر روز ساعت ۹:۰۰ به سمع شنوندگان می‌رسد.
تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن نوید مباركی برای شروع یك سبك و الگوی صحیح در سال نو است. در این برنامه ۱۴ شاخص ممتاز برای رسیدن به كمال مطلوب مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
همچینین این برنامه كه با كارشناسی حجت الاسلام باقرآبادی به روی آنتن می ود راههای رسیدن به تغییر و تحول در زندگی و ،‌ تغییر و تحول فرصتی برای رشد و موفقیت در زندگی و امور روزمره و … را بازگو می كند
هچنین این برنامه با آیتم های بهار در ایران: (آیتم گزارش كه به صورت تولیدی و شهرستانی به موضوع برنامه می پردازد) ، مزه ی شیرین زندگی (بخش روایی طنز و بیان نكته های شیرین درباره ی فرزند آوری) ،زندگی كنیم (آیتم نمایشی در ارتباط با موضوع برنامه و این آیتم هم تولیدی خواهد بود،هم سفر: (مصاحبه با خانواده های شاخص (شهید/ جانباز/فرهیخته و …. )رهنمود: (تبیین بخشی از شعار سال رهبری و شرح و تفصیل ( از دو بُعد اجتماعی و دینی آن. مهمان مخاطبان خود در این رسانه دینی می باشد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.