Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 12121
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو معارف تاریخ انتشار : 10 مرداد 1398 - 15:36 |

رادیو معارف در سوگ حضرت جوادالائمه علیه السلام

رادیو معارف در سوگ حضرت جوادالائمه علیه السلام

ویژه برنامه “جواد الائمه” در سالروز شهادت نهمین اختر تابناک امامت و ولایت به بیان و بررسی مناظرات علمی آن امام بزرگوار می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف؛ همزمان با فرا رسیدن شهادت امام جواد علیه السلام سید احمد محمودی مدیر گروه قرآن و اهل بیت (ع) از پخش برنامه “جواد الائمه” در این رسانه دینی خبر داد
وی خاطر نشان کرد: این برنامه پنجشنبه دهم مرداد ماه ساعت ۲۱:۳۰ از این رسانه پخش می‌شود که آشنایی فرهنگی مخاطبان با سیره امام جواد(ع) و بیان و بررسی مناظرات علمی این امام بزرگوار در این برنامه پیگیری خواهد شد.
وی یادآور شد : امام جواد(ع) مبتکر بحث آزاد دینی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری از جمله محورهای موضوعی این برنامه است.
مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف علت پیدایش مناظرات در عصر امام جواد(ع)، آثار و برکات انجام مناظرات امام جواد(ع)، بررسی برخی از مناظرات امام جواد(ع) مانند مناظره با ابن ابی‌داود و یحیی و مناظره با قاضی القضات معتصم و بهره‌گیری برای زندگی امروز مخاطبان را از دیگر محورهای این برنامه ذکر کرد.
وی به بخش‌های مختلف این برنامه اشاره کرد و افزود: متن، کلام بزرگان، گزارش تولیدی و مداحی در بخش‌های مختلف این برنامه ارائه می‌شود.
مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف تصریح کرد: محمد حسین‌پور به عنوان تهیه‌کننده، سیدحمید حسینی به عنوان مجری و حجت‌الاسلام اباذری به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.