Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 45529
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو معارف تاریخ انتشار : 27 آبان 1402 - 13:31 |

رادیو معارف مركز فعال و برتر دومین جشنواره ملی «پاسخ برتر» شد

رادیو معارف مركز فعال و برتر دومین جشنواره ملی «پاسخ برتر» شد

در اختتامیه دومین جشنواره ملی پاسخ برتر؛ رادیو معارف بعنوان مركز فعال و برتر در امور پاسخگویی با شبهات انتخاب شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی پاسخ برتر در سالن همایش های امین مركز مدیریت حوزه های علمیه از رادیو سراسری معارف به عنوان مركز فعال در عرصه پاسخگویی به شبهات تجلیل و تقدیر شد.
دبیر جشنواره در پاسخ به سئوال خبرنگار ما، هدف از برگزاری این جشنواره را هم افزایی، جریان سازی، حركت تبیینی و ورود جبهه ای در مقابله با شبهات دانست با این نگاه كه از همه ظرفیت های بالفعل اشخاص و مراكز تخصصی علمی در این راستا استفاده شده و از فعالان پاسخگو به شبهات تجلیل شود.
لازم بذكر است كه رادیو معارف با برنامه هایی همچون زلال احكام، راه اینجاست، مشق راه، زمزم احكام و پرسمان های اعتقادی، قرآنی، تاریخی و انقلاب و … سالهاست كه در مقابله با شبهات دشمن در امور مختلف قدم برداشته و به جهاد تبیین می پردازد.
در آیین اختتامیه این جشنواره كه با حضور آیت الله اعرافی رئیس حوزه های علمیه كشور برگزار شد از شبكه رادیویی معارف به پاس دو دهه برنامه سازی منسجم و حرفه ای در موضوع پاسخگویی و مقابله با شبهات، تقدیر و به آقای دكتر كاویانی مدیر رادیو معارف تندیس و لوح تقدیر جشنواره اهدا شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.