Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 23268
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 27 آذر 1399 - 11:30 |

رادیو نمایش با پخش ویژه برنامه ها و نمایش جدید، روز پرستار را گرامی می دارد

رادیو نمایش با پخش ویژه برنامه ها و نمایش جدید، روز پرستار را گرامی می دارد

به مناسب فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب «س» و روز پرستار ، رادیو نمایش با پخش ویژه برنامه و نمایش جدید ، این روز را گرامی می دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، ویژه برنامه « بخوان به نام پروانه» که روز شنبه بیست و نهم آذرماه ، ساعت ۲۱ به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود، ضمن پرداختن به ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار – گفتگویی را با دو پرستار عزیز کشورمان انجام داده و ۲ نمایش طنز و صدای مردم که با گویشهای مناطق مختلف ایران از زحمات جامعه پزشکان به ویژه پرستاران تقدیر کرده اند نیز در این برنامه به روی آنتن می رود.

محسن میرزازاده خواننده و رسول نجفیان بازیگر و خواننده دو میهمان برنامه  بخوان به نام پروانه هستند.

«بخوان به نام پروانه» به تهیه کنندگی و نویسندگی پگاه عموزاده و گویندگی امین بختیاری و نسرین زارع روز شنبه ساعت  ۲۱:۰۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

همچنین اداره کل هنرهای نمایشی رادیو با تولید و پخش سریال رادیویی «ستاره های دنباله دار» روز پرستار را گرامی می دارد.

بر اساس این خبر، نمایش رادیویی « ستاره های دنباله دار» که به نویسندگی مریم تاجیک برای پخش از رادیو نمایش و رادیو معارف آماده شده است ، داستان فداکاری های پرستاران بخش بیماران کرونایی را روایت می کند.

این نمایش رادیویی را ایوب آقاخانی کارگردانی کرده و فرشاد آذرنیا تهیه کننده آن است.

«ستاره های دنباله دار» با هنرمندی رویا فلاحی، بهرام سروری نژاد ، مهرخ افضلی، پریسا مقتدی،فریدون محرابی، مروارید کریم پور،نورالدین جوادیان، صفا اقاجانی،راضیه مومیوند، مونا صفی، علی میلانی، ماندانا اصلانی و به صدابرداری رضا محتشمی و افکتوری نازنین حسن پور از روز شنبه بیست ونهم آذر ماه ، ساعت ۱۸:۰۰ از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱:۴۵ دقیقه بامداد نیز به روی آنتن رادیو معارف می رود .

گفتنی است برنامه زنده رادیویی «استودیو هشت » نیز روز شنبه بیست و نهم آذر ماه ، ساعت ۱۸:۳۰ به روز پرستار و ولادت با سعادت حضرت زینب «س» می پردازد و سریال رادیویی «سرپرستار ارجمند »نیز به همین مناسبت از رادیو نمایش پخش می شود.

داستان نمایش «سرپرستار ارجمند»  از جایی شروع می‌شود که پرستاری فضای کاری‌اش را تغییر داده و در یک بیمارستان جدید مشغول به کار می‌شود. او ماهیت صددرصد یک پرستار را ندارد و در مواجهه با همکاران جدید در بیمارستان دچار موقعیت‌های طنز می‌شود.

«سرپرستار ارجمند» به نویسندگی روح الله نوری،کارگردانی مهدی طهماسبی،  تهیه‌کنندگی اشرف‌السادات اشرف نژاد، افکتوری محمدرضا قبادی فر و صدابرداری حیدر صفدری با هنرمندی ناهید مسلمی، نوشین حسن زاده، پریسا مقتدی، علی اصغر دریایی، سهیلا تیلاوی، سیدمجتبی طباطبایی، بهناز بستان دوست، فریبا طاهری و سینا نیکوکار از روز یک شنبه سی ام آذر ماه ، ساعت ۲:۳۰ بامداد به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.