Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 14221
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 06 آبان 1398 - 13:22 |

رادیو نمایش سوگوار شهادت امام رضا (ع)

رادیو نمایش سوگوار شهادت امام رضا (ع)

رادیو نمایش به مناسبت ایام سوگواری امام رضا(ع) ویژه برنامه‌های زنده و نمایش‌های رادیویی را به روی آنتن می‌برد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «به همین سادگی » عنوان نمایش جدیدی است که مجید حیدری آن را نوشته و درباره حاج احمد موسوی است که از بازاریان صاحب‌نام مشهد است و یکی از دوستان مومن و باتقوی خود به نام حاج محمد الیاسی را از دست می‌دهد. این دو عمر خود را وقف خدمت به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) کرده و همیشه سعی کرده‌اند به زوار و عاشقان امام خدمت‌رسانی کنند، حاج احمد مدتی بعد از مرگ دوستش او را در خواب می‌بیند و از جایگاه و مقام او در دنیای دیگر می‌پرسد و اینکه  آیا کارهای نیک او باعث شده تا مورد توجه بزرگان دین از جمله امام رضا (ع) قرار گیرد یا نه. حاج محمد اگر چه از شرایط خودش راضی است اما نام مردی را به زبان می آورد که در نزد امام از جایگاه بالاتری برخوردار است و..

در این نمایش رادیویی احمد گنجی، حمید یزدانی، محمد آقامحمدی،بهرام سروری‌نژاد، عبدالعلی کمالی، علی‌اصغر دریایی و معصومه عزیزمحمدی به ایفای نقش می‌پردازند و اشرف السادات اشرف نژاد تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد. نمایش«به همین سادگی» به کارگردانی مهرداد مهماندوست، صدابرداری مجید آینه و افکتوری نرگس موسی‌پور ،سه شنبه ساعت ۱۰:۳۰ به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

همچنین برنامه رادیویی«جعبه موسیقی» به تهیه‌کنندگی انسیه سمیع پور و با اجرای مریم نشیبا به تحلیل و بررسی موسیقی فیلم«ولایت عشق» می‌پردازد که امشب ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

گفتنی است برنامه‌های زنده رادیویی«تکیه» به تهیه‌کنندگی حسین معصومی ۷ آبان ساعت ۹ صبح و «روایت قریب» به تهیه‌کنندگی ساجد قدوسیان ساعت ۱۸ تقدیم سوگواران می‌شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.