Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 42781
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 26 تیر 1402 - 15:09 |

رادیو ورزش بانوان به روی موج اف.ام خواهد رفت

رادیو ورزش بانوان به روی موج اف.ام خواهد رفت

معاون صدای رسانه ملی در مراسم سالگرد تاسیس رادیو ورزش بانوان از تلاش برای قرارگیری این رسانه روی موج اف.ام خبر داد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا؛ علی بخشی‌زاده، معاون صدای سازمان صداوسیما در مراسم اولین سالگرد تاسیس رادیو ورزش بانوان گفت: پس از گذشت چهل و اندی سال از پیروزی انقلاب اسلامی، حوزه معاونت صدا با هم‌اندیشی كه با بزرگواران و خصوصا ریاست محترم سازمان انجام شد. به یکی از نیازهای اساسی جامعه پاسخ مثبت داد و كانال ورزش بانوان ایجاد شد. نیمی از مردم این كشور بانوان ما هستند و قدم كوچكی در احقاق حق این قشر از جامعه برداشته شد.

وی ادامه داد:كار تاسیسی در كشور خیلی مشكل است. تحویل كار از دیگری و ادامه آن کار سختی نیست، چون چارچوبی برای آن تعریف شده و ریل‌گذاری و هدف‌گذاری انجام شده و عوامل خودشان را شناخته‌اند و حركت‌های تکمیلی انجام می‌شود، اما كار تاسیسی طاقت‌فرساست و همه عوامل در اختیار نیست. به راحتی خواسته‌ها به منصه ظهور نمی‌رسد و از جوانب مختلف تحت فشار است.

به گفته بخشی‌زاده؛ با توجه به موفقیت‌های خیلی خوبی كه این كانال بدست آورده، اما ما اصلا خودمان را در نقطه ایده‌آل نمی‌بینیم. ما ۴ ساعت تولید داریم. آیا ورزش بانوان كشور و این ظرفیت بزرگ به اندازه ۴ ساعت تولید است؟! این نشان می‌دهد كه ما در شرایط ایده‌آل نیستیم. باید دائما شرایط مطلوب طراحی کنیم و موانع را کنار بگذاریم و در این راه گام برداریم.

معاون صدا اظهار كرد: من صمیمانه به بانوان اثرگذار در حوزه رسانه تبریك می‌گویم. خواهش می‌كنم در این راه خسته نشوید. امثال من باید در خدمت شما باشند. از خداوند تمنا می‌كنم در این روز بزرگ به ما قوت و توان بدهد تا خواسته‌های شما بزرگواران را كه همگی به حق هستند و برای اعتلای سازمان است را تحقق ببخشیم.

بخشی‌زاده خبر داد: سازمان در دوره جدید ریاست محترم طراحی جدیدی كرد و سند تحولی را خدمت رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) ارائه دادند كه شاكله این سند تحول روی سه محور استوار بود؛ تحول در سازوكار، تحول در محتوا و تحول در رویكرد در برنامه‌سازی در سازمان صداوسیما. می‌توان به اجمال گفت كه این حركت معاونت صدا دقیقا این سه منظور را در یك گام پوشانید.

شناسایی ظرفیت‌های رسانه‌ای حوزه بانوان

وی تاكید كرد: یكی از مواردی كه به نظرم ما باید به طور ویژه به آن بپردازیم؛ شناسایی ظرفیت‌های رسانه‌ای حوزه بانوان در سراسر كشور و حضور آنها در این شبکه است. من این قول را می‌دهم از تمام بضاعتم استفاده كنم و حداقل یکی از محصولات این سالگرد افزایش زمان تولید بسته به توان شما باشد. من دوست دارم این زمان دو برابر شود.ما بدهكار جامعه بانوان كشور هستیم.
بخشی زاده افزود: درخواستی بود مبنی بر اینکه رادیو ورزش بانوان روی ایستگاه‌های اف.ام مستقر شود. من نهایت تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهم تا به معنی واقعی نام شبكه را به خود بگیرد. امیدوارم اگر سال بعد اینجا بودیم؛ شاهد رشد چند برابری این شبكه باشیم. نسبتا تمام نیازهای فدراسیون‌های ورزشی در بخش بانوان را برآورده كرده‌ایم. ما ورزشهای همگانی، محلات و روستاها را باید پوشش بدهیم.

معاون صدا در پایان یادآور شد: خواهش من این است كه در قالبهای برنامه‌سازی از قالب مستند غافل نشوید. برنامه‌های تركیبی و مجلات كمی ژورنالیستی هستند ولی برنامه‌های مستند را می‌توان تا سالها پخش كرد. از افتخارآفرینی خانمی كه تراز انقلاب اسلامی می‌شود. با حجاب کامل روی سکوی مقام قهرمانی می‌رود. این برای ایران اسلامی عزیزی كه دشمن در آن القای ناامیدی و سیاه‌نمایی می‌كند؛ افتخارآفرین است. باید از ظرفیت مستندسازی كه در راستای جهاد تبیین است، بهره ببریم. ان‌شاءالله در جشنواره بعدی مستند رادیویی پژواك این رسانه بیشترین جایزه را با همت آقای احمدی و خانم رستمی ببرد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.