Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 19282
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو پیام تاریخ انتشار : 26 خرداد 1399 - 12:17 |

رادیو پیام گواهینامه تعالی سازمانی دریافت کرد

رادیو پیام گواهینامه تعالی سازمانی دریافت کرد

رادیو پیام به عنوان اولین  رادیوی رسانه ملی، در هفدهمین همایش ملی تعالی سازمانی، موفق به دریافت گواهینامه تعالی سازمانی شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شبکه رادیویی پیام به عنوان اولین رسانه در میان رسانه‌های شنیداری و تصویری کشور، در هفدهمین همایش ملی تعالی سازمانی، موفق به دریافت گواهی تعهد به تعالی سازمانی بر پایه مدل(EFQM) شد. جایزه تعالی سازمانی به سازمان‌هایی که در مقایسه با مجموعه‌ای از معیارهای مشخص از عملکرد مطلوبی برخوردارند، تعلق می‌گیرد. رادیو پیام مدل تعالی سازمانی را به‌عنوان چارچوبی برای اعمال مدیریت صحیح بر رسانه و ابزاری برای سنجش استقرار سیستم‌های مدیریتی و شناخت نقاط قوت در زمینه‌های قابل بهبود مجموعه خود برگزیده است.

در مراسم اختتامیه هفدمین همایش ملی تعالی سازمانی، که ۲۶ خرداد در مرکز آموزش تعالی سازمانی وزارت صمت، با حضور مقامات دولتی، مسئولان و نمایندگان شرکت کننده در این دوره برگزار شد، گواهینامه تعالی سازمانی هفدمین همایش ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی، به شهرام ملازاده، مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا اهداء شد.

گفتنی است جایزه ملی تعالی سازمانی، که با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های برجسته در سطح کشور برگزار می‌شود، با تشکیل تیم‌های مدیریتی تعالی، آموزش اعضای تیم، بررسی اظهارنامه‌های تعالی ارائه‌شده از طرف سازمان متقاضی و اعزام ارزیاب برای بررسی مجموعه اقدامات انجام‌شده بر اساس مدل تعالی(EFQM) صورت می‌گیرد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.