Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 38065
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 13 آذر 1401 - 0:28 |

رادیو پیام ۲۹ ساله شد

رادیو پیام ۲۹ ساله شد

شهاب تالی مدیر شبکه رادیویی پیام ضمن اشاره به اهمیت رادیو پیام و تغییر رویکرد این شبکه گفت: برای سال جاری دو رویکرد اصلی در نظر گرفته شد و انجام این مهم به گونه ای بود که هم راستا با نظر سنجی های صورت گرفته از مخاطبان، رضایمتمندی های خوبی از شنوندگان به دست آمد.
شهاب تالی بیان کرد: نخست آنکه رادیو پیام را به رسالت پیام رسانی خود نزدیکتر  کردیم و با ایجاد هم افزایی های مضاعف سهم این بخش را ارتقا دادیم. در همین راستا هفت بخش در نوبت های شبانگاهی در نظر گرفته شد. همچنین در مجموع روزانه ۸۰ بخش خبری نیز از رادیو پیام  پخش و به اطلاع هموطنان رسانده می شود .
وی در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه مخاطبان از توجه ویژه به بخش تعاملی شبکه رادیویی پیام اشاره کرد و افزود: در گام بعدی آیتم های خبری نیز اضافه شد  است که در آن ۵۰ آیتم خبری توسط شبکه پیام پخش می شود . گفتنی است جنس این اخبار نرم خبر،علمی و حوزه پزشکی و سلامت است.
وی افزود: در سال جدید به شکل ویژه ای نگاه تعاملی با مخاطبان همراهی می شود و اخیرا هم بخشی به عنوان پیام شما در نظر گرفته شده است تا پیام های مردمی بیشتر پخش شود .همچنین بیان مشکلات و پیگیری آنها از دیگر برنامه هاست.
مدیر رادیو پیام گفت: با توجه به درخواست هموطنان، زمان آگهی های بازرگانی رادیو پیام نیز کمتر می شود.  اقدام بعدی دیگر آن است تا با کمک مرکز موسیقی سازمان، موسیقی های جدید نیز برای هموطنان تدارک دیده شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.