Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 30205
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو گفتگ و گو تاریخ انتشار : 10 آبان 1400 - 9:05 |

رادیو گفت‌وگو مسابقه سیاسی برگزار می‌کند

رادیو گفت‌وگو مسابقه سیاسی برگزار می‌کند

مسابقه سیاسی “جهت اطلاع” باهدف افزایش اطلاعات سیاسی و تاریخی مخاطبان و محک اطلاعات سیاسی شرکت‌کنندگان در رادیو گفت‌وگو برگزار می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه خبری – تحلیلی رادیو گفت‌وگو؛ این مسابقهٔ ۵۵ دقیقه‌ای رادیویی با سؤالات مختلفی در گرایش‌های مختلف از جمله شناخت مفاهیم سیاسی، جریان‌شناسی، گفتار شناسی، شخصیت شناسی، تاریخ انقلاب، فیلم‌شناسی، جهان سیاست و در قالب سؤالات سرعتی، چندگزینه‌ای و تشریحی برگزار می‌شود که پاسخ‌ها توسط داور مسابقه داوری و ارزیابی می‌شوند.

در این مسابقه سه گروه دونفره از شرکت دارند. هر گروه می‌تواند متشکل از یک خانواده یا فامیل (یک زوج یا پدر و فرزند یا …) باشند. حداقل سن برای شرکت‌کنندگان ۱۸ سال است.

هر گروه نامی برای خود انتخاب می‌کند. این نام می‌تواند یک مفهوم یا نام یک شهر یا نام یک متفکر … باشد. نامی که؛ مجری یا گرداننده برنامه، هر گروه را بدان نام می‌خواند!

برندگان نهایی هر قسمت برای شرکت در مسابقهٔ نیمه‌نهایی و نهایی دعوت می‌شوند و در هر مرحله، برندگان، جوایز نفیسی از سوی رادیو گفت‌وگو دریافت خواهند کرد.

نحوه انتخاب شرکت‌کنندگان:

شرکت کنندگان با انتشار فراخوانی در سایت رادیو گفت و گو، خوانش فراخوان در فواصل برنامه‌های شبکه و پس از برگزاری آزمونی حضوری در محل استودیوی شماره ۱ رادیو انتخاب می‌شوند. افراد داوطلب شرکت در مسابقه، هدف ۳۰ پرسش قرار می‌گیرند تا میزان دانش خود را برای شرکت در مسابقه عرضه کنند. هر داوطلب به ازای هر پرسش، ۵ ثانیه مهلت برای پاسخ گویی دارد. پاسخ به ۲۰ پرسش، شرط ورود به عرصه مسابقه است. پرسش‌ها حوزه‌های «سیاست داخلی و خارجی و تاریخ معاصر کشورمان» را شامل می‌شود.

داور: در این مسابقه یک استاد علوم سیاسی به‌عنوان داور حضور دارد. وی در پایان هر بخش از مسابقه، توضیحاتی لازم و کوتاهی را در خصوص پاسخ برخی پرسش‌ها ارائه می‌کند.

برای ثبت‌نام در این مسابقه رادیویی به لینک زیر مراجعه نمایید:

http: //int. seda. ir/etela

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.