Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 31981
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 21 دی 1400 - 21:13 |

راهکارهای بازسازی اعتماد در «خانه و خانواده» رادیو ایران

راهکارهای بازسازی اعتماد در «خانه و خانواده» رادیو ایران

برنامه «خانه و خانواده» چهارشنبه ۲۲ دی ماه با حضور دکتر مجیدرضا رجبی، روانشناس از بخشش بعد از خیانت در زندگی مشترک می‌گوید.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، متین فیروزی، تهیه کننده برنامه این هفته «خانه و خانواده» گفت: چهارشنبه ۲۲ دی ماه، در ادامه گفت و گوهای گذشته برنامه درخصوص رابطه موازی(خیانت)، به بحث ترمیم زندگی مشترک و بخشش می‌پردازیم.

وی ادامه داد: جلب اعتماد همسر بعد از خیانت، یکی از سخت‌ترین کارهایی است که هر کسی که مرتکب خیانت شده، باید انجام دهد. در اکثر موارد و حتی می‌توان گفت در تمامی موارد، فرد پس از خیانت از کار خود پشیمان می‌شود و در صدد این بر می‌آید که رابطه خراب شده و سوء استفاده‌ای که از اعتماد همسر خود کرده را جبران کند.

فیروزی افزود: از همین رو و با توجه به اهمیت بازسازی اعتماد در زندگی مشترک برنامه «خانه و خانواده» چهارشنبه ۲۲ دی ماه با حضور دکتر مجیدرضا رجبی، روانشناس از راهکارهای بازسازی اعتماد در زندگی مشترک می‌گوید.

گفتنی است «خانه و خانواده» به تهیه کنندگی متین فیروزی و با اجرای فاطمه آل عباس از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ از رادیو  ایران پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.