Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 44829
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 23 مهر 1402 - 11:25 |
با هدف حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان

راه اندازی گروه دانش و اقتصاد در رادیو تهران

راه اندازی گروه دانش و اقتصاد در رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران با راه اندازی گروه دانش و اقتصاد از تولیدکنندگانی که در زمینه تولید، اشتغال و کارآفرینی فعالیت می‌کنند، حمایت می‌کند و سعی دارد به معرفی مشاغل و ایجاد فرصت‌های شغلی بپردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در این راستا، «فرصت» برنامه جدید گروه دانش و اقتصاد رادیو تهران است که فرصت های مختلف اقتصاد، صنعتی، بازرگانی و تولید را معرفی می‌کند و به آن می‌پردازد. این برنامه پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷ با بخش های طنز، نمایش و مسابقه فضای شادی را فراهم می‌کند. علاوه بر این، برنامه فرصت جنبه آموزش و مطالبه گری دارد و با صاحبان مشاغل و کسب و کارها به گفت وگو پیرامون تجربه‌ها، موفقیت ها و معرفی کسب و کارشان می‌پردازد.

برنامه «بازار تهران» با ارائه مشاوره رایگان مالی در حوزه اقتصادی مخاطبان خود را راهنمایی می‌کند. یکی از اهداف این برنامه مشاوره به مردم جهت ارتقاء سواد مالی و بهبود دانش سرمایه ای مخاطبان جهت حفظ و افزایش سرمایه آنهاست. از دیگر اهداف برنامه بازار تهران، می توان به پیگیری مطالبات مردم اشاره کرد؛ در این برنامه در گفتگو با مسئولان دغدغه‌ها، خواسته‌ها و نیازهای مخاطبان مطرح و از آن‌ها پاسخ مناسب دریافت می‌شود. از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ با بازار رادیو تهران روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز همراه شوید.

برنامه «مهربانو» رادیو تهران که امسال پنجمین سال خود را جشن گرفته ضمن معرفی بانوان موفق و تاثیرگذار، به تشویق و حمایت از بانوان کارآفرین و خودکفا می‌پردازد. در این برنامه ضمن اینکه زنان کارآفرین و سرپرست خانوار موفق معرفی خواهند شد، بانوان تشویق و ترغیب به خود اشتغالی می‌شوند، چگونگی راه اندازی کسب وکار و راه اندازی صنایع کوچک خانگی و… تشریح و آموزش داده می‌شود. برنامه «مهربانو» جمعه‌ها ساعت ۲۱ از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز از رادیو تهران پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.