Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 29343
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 07 مهر 1400 - 11:23 |

رد پای زامبی ها در رادیو صبا

رد پای زامبی ها در رادیو صبا

برنامه “صدو یك راه برای كتاب نخواندن” در رادیو صبا با بخش سكانس های فیلم كتاب «جنگ جهانی ز» را به مخاطبان معرفی می كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، برنامه “صدو یك راه برای كتاب نخواندن ” مخاطبان را با كتاب «جنگ جهانی z» آشنامی كند.

كتاب جنگ جهانی ز به قلم نویسنده داستان‌های تخیلی مكس بروكس است. این كتاب در سال ۲۰۰۶ منتشر شد. كتاب جنگ جهانی ز در همان چاپ اول مخاطبان بسیاری را به خود جذب كرد.

داستان كتاب جنگ جهانی ز روایتگر یك‌سری مصاحبه‌ها از مردم سراسر دنیا است. در این كتاب حدود بیست سال از آغاز همه گیری ویروس زامبی و حدود ده سال از جشن پیروزی بر این ویروس می‌گذرد. در این كتاب نماینده سازمان ملل با بسیاری از بازماندگان ویروس زامبی در سراسر دنیا مصاحبات گسترده‌ای انجام می‌دهد.

داستان كتاب جنگ جهانی ز از كتاب تاریخ شفاهی جنگ جهانی دوم و فیلم‌های زامبی الهام گرفته شده‌است. مكس بروكس در كتاب جنگ جهانی ز بیشتر به آمریكا پرداخته است. وی با انتقاد از نحوه پیشگیری و رسیدگی به ویروس زامبی در آمریكا، انتقاد تند خود را به نظام آمریكا بیان می‌كند.

برنامه “صبدو یك راه برای كتاب نخواندن” با هدف گسترش فرهنگ مطالعه با پخش سكانس هایی از فیلم جنگ جهانی زد World War Z كه محصول سال ۲۰۱۳ به كارگردانی مارك فورستر است به معرفی كتاب رمان جنگ جهانی Z می پردازد.
فیلم جنگ چهانی زد كه پیت در این فیلم در نقش یك مأمور سازمان ملل به نام جری لین بازی می‌كند كه سفری بین‌المللی را علیه زمان شروع می‌كند تا مانع از شیوع نسل زامبیها شود. او در كنار تلاش برای نجات جان مردم عادی، باید از خانواده خود نیز در برابر حمله زامبی‌ها محافظت كند.

در این برنامه با نقد و بررسی رمان و در كنار آن پخش سكانس های از فیلم مخاطب به خواندن كتاب ترغیب می شود .

“صدو یك را ه برای كتاب نخواندن ” روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵:۳۰ به تهیه كنندگی مژگان فرزین گویندگی آرمان غفاریان و گزارشگری شیما شیرازی تقدیم مخاطبان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.