Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1297
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 27 بهمن 1394 - 21:08 |

رضا حسین زاده : امیدوارم فردا مرخص شوم و پنجشنبه باز هم گوینده خبر باشم

رضا حسین زاده : امیدوارم فردا مرخص شوم و پنجشنبه باز هم گوینده خبر باشم
گوینده خبر ساعت ۱۴ شبکه یک با اشاره به وضعیت خود بعد از بستری شدن در بیمارستان بیان کرد که اکنون حال عمومی وی خوب است و امیدوار است تا فردا مرخص شود.

رضا حسین زاده گوینده خبر که از چند روز پیش به دلیل سکته و ناراحتی ریه در بیمارستان بستری شده است در این باره به  گفت: روز یکشنبه ۲۵ بهمن ماه بعد از خبر ساعت ۱۴ به دلیل مشکلات ریه، تنگی نفس و دردی که داشتم به پزشک مراجعه کردم که همان جا از من نوار قلب گرفت و من بستری شدم.

وی ادامه داد: شب قبل از آن هم تنگی نفس داشتم و پزشک بعد از آزمایش ها به من گفت شب قبل یک سکته را رد کرده ام.

این گوینده خبر درباره وضعیت فعلی خود اظهار کرد: از آنجایی که همه کارها انجام شده است و اکنون از وضعیت خوبی برخوردارم فکر می کنم تا فردا مرخص شوم. من دوست دارم زودتر مرخص شوم ولی پزشکان می خواهند بیشتر استراحت کنم.

حسین زاده درباره استرس های کاری و استراحت معتقد است: امیدوارم پنجشنبه این هفته ۲۹ بهمن بتوانم خبر ساعت ۱۴ را بگویم چراکه استراحت ما در کار خبر است. البته هیچ کاری بدون استرس نمی شود اما بعد از این همه سال با خبر گفتن حال ما خوب می شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این دو روز دوستان و همکاران زیادی به ملاقاتش آمده اند، بیان کرد: دوستانی به ملاقاتم آمده اند و من امیدوارم که زودتر مرخص شوم. بخشی از تنگی نفس و دلیل بستری شدنم به این دلیل است که من جانباز شیمیایی هستم و از دوران جنگ مشکلات پوستی و ریوی دارم که اذیتم می کند.

رضا حسین زاده

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.