Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 12890
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 06 شهریور 1398 - 11:14 |

رضا رویگری در «نام آوران» رادیو فرهنگ

رضا رویگری در «نام آوران» رادیو فرهنگ

رضا رویگری پنجشنبه ۷ شهریورماه  با حضور در برنامه « نام آوران» رادیو فرهنگ  از چنددهه فعالیت هنری خود می گوید.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ؛ علی عظیمی نژادان در برنامه نام اورن این هفته  با  رضا رویگری  ، باریگر و خواننده گفتگو می کند و رویگری در این برنامه  درباره  زندگی , ورود به عرصه هنر و فعالیت های تاتری خود از ابتدا تا حال حاضر مطالبی بیان می کند .

این بازیگر تاتر و سینما و تلویزیون در ادامه به کارنامه سیتنمایی و تلویزیونی خود اشاره کرده و درخصوص سبک کارگردانی کارگردانانی که با آنها کار کرده است صحبت می کند.

رضا رویگری  متولد ۶ دی ۱۳۲۵ در شمیران، تهران ،  بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است. او همچنین در حرفه نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا، آثارش را به نمایش گذاشته‌است. وی خواننده سرود معروف «ایران ایران» (الله الله) دراول انقلاب  است و همچنین به عنوان خواننده، آلبوم کازابلانکا را در سال ۱۳۹۲ منتشر کرده است .

«نام آوران ایران زمین» برنامه ای است که در گروه تاریخ و اندیشه به تهیه کنندگی رکسانا حمیدی و اجرای علی عظیمی نژادان روزهای پنجشنبه ساعت ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز پخش می شود و به گفتگو با اهالی فرهنگ و اندیشه و هنر ایران زمین می پردازد.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.