Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 33121
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو تاریخ انتشار : 16 اسفند 1400 - 16:53 |

رقابت شبکه های رادیویی در جشنواره صدای تولید رادیو اقتصاد

رقابت شبکه های رادیویی در جشنواره صدای تولید رادیو اقتصاد

جشنواره صدای تولید با هدف رقابت برنامه های برتر رادیویی در عرصه اقتصاد برگزار می شود .
در این جشنواره ۵۰ اثر از شبکه های سراسری رادیو مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و مهم ترین اصل در این جشنواره مبتنی بر شعار سال ” تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ” است که به عنوان عنصری مهم ، مستقیم و غیر مستقیم در انتخاب برنامه های نقش داشت.
ایده و محتوای اغلب برنامه های برگزیده توجه به موضوع تولید و طرح مسائل تولید در داخل کشورا است و برنامه هایی منتخب شدند که به خوبی به طرح و تبیین موضوع های اقتصادی پرداخته تا جایی که دانش اقتصادی جامعه تولید کنندگان و حتی عموم مردم را ارتقاء دهند .
از ۵۰ آثار ارسال شده به این جشنواره ۱۰ برنامه برگزیده شدند که به سه تهیه کننده برنامه های ترکیبی ،سه تهیه کننده برنامه های مستند و گزارشی، یک تهیه کننده منتخب در بخش برنامه های گفتگو محور ، دو تهیه کننده مشترکا در بخش برنامه های راویت داستانی و یک تهیه کننده در بخش برنامه های مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.
در سطح دیگر از این جشنواره، از قهرمانان تولید هم تقدیر خواهد شد. در این بخش عملکرد کار آفرینان و تولید کنندگانی که در سال ۱۴۰۰ توانستند بیش از ۱۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کنند مورد ارزیابی قرار میگیرد و در مجموع ۳ نفر به عنوان قهرمان تولید کشور معرفی خواهند شد .
جشنواره «صدای تولید و قهرمان تولید» روز چهار شنبه ساعت ۱۶ تا ۱۹ در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو برگزار خواهد شد

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.