Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 8297
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 15 دی 1397 - 13:36 |

رمان “فرزندان سانچز” با صدای بهروز رضوی بازخوانی می شود

رمان “فرزندان سانچز” با صدای بهروز رضوی بازخوانی می شود

شنوندگان برنامه ” کتاب شب ” می توانند از امشب تا بیستم دی ماه، تلخیص و تنظیم رادیویی رمان ” فرزندان سانچز ” اثر به یاد ماندنی اسکار لوییس را با صدای بهروز رضوی از رادیو تهران بشنوند.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی تهران، این خوانش رادیویی، با صدای بهروز رضوی از روی ترجمه حشمت الله کامرانی ( منتشر شده در انتشارات جاویدان ) در شش قسمت ۲۰ دقیقه ای صورت گرفته است.

اسکار لوییس در سال ۱۹۱۴ میلادی در نیویورک به دنیا آمد و درسال ۱۹۷۰ در گذشت. او فارغ التحصیل رشته مردم شناسی از دانشگاه کلمبیا بود و تمامی آثارش در همین زمینه مردم شناسی و جامعه شناسی است. سعی کرد مفاهیم تازه ای درباره روش های فقر شناسی ارائه دهد. برای همین ، چندین سال به عنوان پژوهشگر به حلبی آبادهای آمریکا رفت و لحظه لحظه زندگی فقرای آنجا را به چشم دید و بر اساس دیده هایش آثاری به یاد ماندنی پدید آورد.

رمان فرزندان سانچز را می توان آیینه تمام نمای زندگی مردم مکزیک در سالهای ۱۹۵۵ تا ۱۹۶۵ میلادی دانست و از آن درس های گرانبهایی گرفت.

سردبیر برنامه کتاب شب محمدباقر رضایی، تهیه کننده محمود احمدی، صدابردار فاطمه گنجعلی و متولی تولید آن، گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیوتهران است.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.