Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 37736
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 28 آبان 1401 - 4:48 |

روایت «آروزهایی در دل تاریكی» از زبان امیرحسین مدرس

روایت «آروزهایی در دل تاریكی» از زبان امیرحسین مدرس

امیر حسین مدرس بخش های از رمان «آروزهایی در دل تاریكی» را در برنامه «به توان هفت» تقدیم شنوندگان می كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «به توان هفت» عنوان یك برنامه فرهنگی است، كه در روزهای پاییزی به ورق زدن دنیای ادبیات و سینما در كنار زندگی می پردازد.

این برنامه با محوریت داستان خوانی با لحن دلنشین امیر حسین مدرس تقدیم مخاطبان می شود، روایت داستان ها با محوریت فرهنگ عامه و پخش دیالوگ های زیبا و ماندگار فیلم های سینمایی عصر خاطره انگیزی را برای مخاطبان می سازد.
شنبه ۲۸ آبان این برنامه با عنوان موضوعی آرزوهای من بخش هایی از كتاب «آرزوهایی در دل تاریكی» تقدیم مخاطبان می شود.كتاب «آرزویی در دل تاریكی» رمانی نوشته ی «كریستینا سونتورنوات» است كه اولین بار در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. برای پسری به نام «پانگ» كه در زندان «نموان» به دنیا آمد، نورهای جذاب و جادویی خارج از زندان، نمادی از آزادی هستند، و او آرزو دارد كه روزی بتواند در میان آن ها قدم بزند. اما وقتی «پانگ» از زندان می گریزد، درمی یابد كه جهان بیرون از زندان، چندان منصفانه تر از دنیای پشت میله ها نیست.

در بخشی از این كتاب آمده، شاخه های سرسبز و انبوهش روی دیوار سیمانی ترك خورده امتداد داشت و بر فراز آب های قهوه ای و كف آلود رودخانه ی «چاتانا» آویزان بود. زندانیان زن بیشتر روز را زیر سایه ی این درخت وقت می گذراندند و در همان حال، قایق ها، آنطرف دروازه ی زندان، دائم به بالا و پایین رودخانه رفت و آمد می كردند

«به توان هفت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۲:۳۰ به تهیه كنندگی مژگان فرزین و اجرا امیرحسین مدرس تقدیم مخاطبان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.