Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 29496
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 13 مهر 1400 - 6:55 |

روایت سختی‌های ترسیم اسلام در آفریقای جنوبی در رادیو صبا

روایت سختی‌های ترسیم اسلام در آفریقای جنوبی در رادیو صبا

ویژه برنامه “دل و دلدار “به مناسبت سالروز رحلت رسول اكرم (ص) با موضوع پیامبر خاتم (ص) از نگاه هنرمندان راهی می شود .

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، دل و دلدار عنوان ویژه برنامه زنده عصرگاهی است كه به مناسبت پایانی ماه صفر راهی آنتن صبا می شود.

روز سه شنبه ۱۳ مهر این برنامه با موضوع پیامبر خاتم (ص) در زاویه دید هنرمندان می پردازد و در بخش گفتگو این برنامه در بخش گفتگوتلفنی میزبان نادر پناه زاده مستند ساز خوب كشورمان است .
نادر پناه‌زاده، مستندساز از سال ۱۳۶۷ در مشهد به فعالیت‌های ادبی و هنری روی آورد. وی به منظور تهیه مستند از اسلام و مسلمانان و با توجه به فعالیت‌هایی كه مركز اسلامی آفریقای جنوبی انجام می‌دهد راهی این كشور شد و مستند «آئین محمد{ص}» را ساخت. در همین رابطه با وی گفتگومی شود.

و در بخش مهمان حضوری “دل و دلدار میزبان ” حجت‌الاسلام سیدعبدالله حسینی است كه مركز اسلامی آفریقای جنوبی به همت ایشان تأسیس شده است. مكانی كه این مركز در آنجا دایر شده،‌ پیش از این یك كلوپ شبانه بود. وی همچنین تبلیغ در زامبیا را نیز در كارنامه فعالیت‌های خود دارد.

آیتم « قصه عشق »، « یك قطره عشق » ، « تنلنگر » و «گزارش » از دیگر بخش های این برنامه است كه با محوریت آشنایی با سیره پیامبراكرم (ص) تهیه شده وتقدیم مخاطبان می شود .

این برنامه با اجرای لاله جلال آبادی و تهیه كنندگی آزاده شاهرخ مهر هر روز ساعت ۱۶:۳۰ تقدیم مخاطبان می شود .

امیر اكبری به عنوان نویسنده ، عقیل عباسی گزارشگر ،مصطفی طالبیان مسئول ارتباطات و آتوسا برهانی نژاد مسئول هماهنگی با این برنامه همكاری می كنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.