Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 34401
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1401 - 0:34 |

روایت کار آفرینی یک زوج در «خاص باشید» رادیو

روایت کار آفرینی یک زوج در «خاص باشید» رادیو

برنامه «خاص باشید» در حوزه معرفی کارآفرینان موفق ایرانی، کسب و کارهای نوپا و شغل های خلاقانه است که هر هفته جمعه‌ها از رادیو ایران پخش می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، متین السادات فیروزی تهیه کننده برنامه «خاص باشید» بیان کرد: در برنامه «خاص باشید» جمعه  بیست و سوم اردیبهشت، با یک زوج کارآفرین که  از مدیران شرکت دانش بنیانی در حوزه زیست فناوری (بیوتکنولوژی) هستند، آشنا خواهیم شد.

وی ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان «سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» در برنامه این هفته همراه این زوج کارآفرین، از شرایط راه اندازی مجموعه‌های دانش بنیان، اطلاعاتی کسب خواهیم کرد.

فیروزی افزود: این زوج کارآفرین  (آقای مقبلی و خانم مبلی)  به تولید کیت های سلولی- مولکولی که در آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و دارویی کاربرد دارد و همین طور بیوفیلترهای صنعتی که در تصفیه پساب های کارخانه‌ها به کار می روند، مشغول هستند.

این تهیه کننده رادیویی در پایان تصریح کرد: «خاص باشید» برنامه ای مستند گزارشی برای معرفی کارافرینان خوش فکر کشورمان است که هر هفته، تینا میرکریمی، گزارشگر برنامه، به محل کار یکی از کارآفرینان موفق می رود و از آن‌ها درباره راز و رمزهای کسب و کارشان، اطلاعاتی کسب می‌کند.

«خاص باشید» را جمعه‌ها ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران بشنوید

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.