Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 38840
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 16 دی 1401 - 12:40 |

روایت یک کسب و کار خانوادگی در «خاص باشید» رادیو ایران

روایت یک کسب و کار خانوادگی در «خاص باشید» رادیو ایران
برنامه «خاص باشید» را جمعه ها ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران بشنوید.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، متین السادات فیروزی تهیه كننده برنامه «خاص باشید» بیان كرد: این برنامه در حوزه معرفی كارآفرینان موفق ایرانی و كسب و كارهای نوپا و شغل های خلاقانه است كه جمعه ها ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.
وی با اعلام این خبر افزود: در برنامه «خاص باشید» جمعه شانزدهم دی،
به مناسبت بیست و هشتمین نمایشگاه لوستر و چراغ های تزئینی که در هفته جاری برگزار شد، با محمود فراهانی، تولید کننده لوستر و لوازم تزئینی گفتگو خواهیم کرد.
وی ادامه داد: ۸۰ سال ازقدمت صنعت لوستر سازی در ایران می‌گذرد، تلاش تولیدکنندگان این صنعت باعث گردیده که ایران جزو پنج کشور برتر تولید کننده لوستر قرار گیرد. لوستر ایران حاصل ذائقه و هنر ایرانی  است با ظرافت کاری خاص تصاویر بدیع و سرشار از نور و رنگ را به تصویر خواهد کشید.
فیروزی افزود: فراهانی، به نمایندگی از یک کسب و کار خانوادگی که از دهه ۴۰، به همت پدرش ایجاد شده بود اکنون همراه با برادراش مدیریت آن را بر عهده دارند، ودر برنامه این هفته از تجربه کارافرینی برای حدود ۱۵۰ نفر، با تولید بیش از ۵۰۰ نمونه  لوستر می گوید
این تهیه كننده رادیویی در پایان یاداور شد: «خاص باشید» مستند گزارشی است برای معرفی كارافرینان خوش فكر كشورمان كه هر هفته، تینا میركریمی، گزارشگر برنامه، به محل كار یكی از كارآفرینان موفق می رود و از آن ها درباره راز و رمزهای كسب و كارشان، اطلاعاتی كسب می كند.
«خاص باشید» را جمعه ها ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران بشنوید.
هنرصدا/ حامد بهجتی
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.