Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 2574
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 06 مهر 1395 - 7:58 |

رویا نونهالی گوینده متن مستند «آوای آفتاب» شد

رویا نونهالی گوینده متن مستند «آوای آفتاب» شد
با پایان مرحله تدوین فیلم مستند «آوای آفتاب» به کارگردانی سعید بشیری، متن آن توسط رویا نونهالی بازیگر برگزیده کار سینما و تئاتر کشور خوانده و ضبط شد.

این فیلم توسط مسعود امینی تیرانی مدیر فیلمبرداری آثاری چون «یک دزدی عاشقانه» و «بیداری برای سه روز» و داوود ملک حسینی تصویربرداری شده و موسیقی آن را سعید شعبانی که آهنگساز فیلم «خداحافظ رفیق» بوده، ساخته است.
«آوای آفتاب» با تهیه کنندگی فربد صوفی و به سفارش روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران طی ۳۰ جلسه و در شهرهای اهواز، آبادان، عسلویه، گچساران، امیدیه، خارک و نکا تصویربرداری و تولید شده است.

داستان کشف نفت در یک مستند سینمایی
در این مستند علاوه بر نمایش مراحل متفاوت فعالیت های شرکت ملی نفت ایران از مرحله اکتشاف، استخراج، تولید و صادرات، تلاش شده به داستان کشف نفت، ویژگی های جغرافیایی و جامعه معاصر ایران با نگاهی فرهنگی و هویتی نیز پرداخته شود.
نویسنده متن فیلم سعید اسلام زاده است و تدوین آن توسط کامبیز قوام زاده انجام شده است. مدت فیلم ۲۵ دقیقه بوده و نسخه ای از فیلم برای حضور در جشنواره فیلم مستند سینما حقیقت به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. این فیلم در دو نسخه زبان فارسی و انگلیسی آماده خواهد شد.

royanonahali

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.