Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 38779
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 13 دی 1401 - 13:21 |

رویکرد جدید رادیو تهران در فضای مجازی

رویکرد جدید رادیو تهران در فضای مجازی

فضای مجازی رادیو تهران با هدف افزایش اطلاعات عمومی و تخصصی مخاطبان به تولید پادکست‌های ویژه با موضوعاتی همچون معرفی تهران قدیم، برترین کتاب‌های ایران و جهان و سینما اقدام کرده است.

سیدمیثم کطائیان مدیر فضای مجازی رادیو تهران با تاکید بر اینکه تولیدات ویژه این گروه، اغلب متفاوت از محتوای آنتن است و مختص انتشار در بستر فضای مجازی است به مهر بیان کرد: در ماه‌های اخیر پادکست‌هایی با محوریت معرفی مکان‌هایی خاطره‌انگیز از تهران قدیم با عنوان «گشت و گذار تهرونی» به همت این گروه تهیه و منتشر شده که یادآور خاطراتی از گذشته است و صدای گرم آلبرت کوچویی گوینده پیشکسوت رادیو آن را جذاب‌تر و قابل لمس ساخته است.

مدیر گروه فضای مجازی رادیو تهران با بیان اینکه «پادکست فانوس» یکی از تولیدات ویژه فضای مجازی رادیو تهران است که با محوریت کتاب و کتابخوانی ساخته می‌شود، افزود: این پادکست صوتی جذاب با معرفی کتاب‌های پرخواننده درباره داستان آدم‌ها و موجودات جهان، گفتگو و درد دل‌های مخلوقات با خالق هستی ساخته می‌شود. پادکست «فانوس» به روایت یوسف رحیمی روزهای دوشنبه هر هفته در بستر فضای مجازی منتشر می‌شود.

کطائیان در ادامه به دیگر پادکست‌های تولیدی اشاره و بیان کرد: پادکست «قصه شب برای مدیران» یکی دیگر از تولیدات ویژه فضای مجازی رادیو تهران با برداشتی از کتاب قصه‌های شب برای مدیران اثر هنری مینتزبرگ است. این مجموعه پادکست با موضوع «آنچه باید مدیران بدانند تا بتوانند به بهترین نحو وقایع اطراف خود را مدیریت کنند» تولید می‌شود. میتزنبرگ در این کتاب موضوعات گسترده‌ای از «آموزش مدیریت» تا «سازمان‌دهی» را از زاویه‌ای متفاوت با آنچه در کتاب‌ها و نظریه‌های مدیریت رایج می‌بینیم به مدیران گوشزد کرده است، این مجموعه پادکست به تهیه‌کنندگی بابک عرفان هاشمی و روایتی از محمدحسین امیدی ساخته شده و سه شنبه‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود.

مدیر فضای مجازی رادیو تهران با اشاره به برنامه «کتاب شب» رادیو تهران عنوان کرد: این برنامه سالهاست با صدای دل‌انگیز بهروز رضوی گوینده پیشکسوت رادیو روی آنتن می‌رود و طرفداران زیادی دارد که شب‌ها در انتظار می‌مانند تا این برنامه را بشنوند. «کتاب شب» شنبه تا چهارشنبه هر هفته از رادیو تهران پخش می‌شود. اغلب موارد یک کتاب به صورت صوتی در ۵ قسمت تقدیم مخاطبان می‌شود. گروه فضای مجازی رادیو تهران برنامه «کتاب شب» را به صورت پادکست تهیه کرده و در فضای مجازی در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد. در واقع مخاطبان می‌توانند با گوش دادن به این پادکست یک کتاب را به اختصار بشنوند.

کطائیان با بیان اینکه «کافه طهرون» یکی دیگر از تولیدات فضای مجازی با موضوع کتاب و کتابخوانی است گفت: پادکست «کافه طهرون» هم با هدف آشنایی مخاطبان با برترین و پرطرفدارترین کتاب‌های جهان به تهیه کنندگی بابک عرفان هاشمی و روایتگری صدای نام آشنای آلبرت کوچویی گوینده پیشکسوت رادیو، تولید شده و شنبه‌ها در بستر فضای مجازی منتشر می‌شود.

مدیر فضای مجازی رادیو تهران در پایان این گفتگو با اشاره به پادکست «سینما عصر جدید» به عنوان یکی دیگر از تولیدات ویژه فضای مجازی رادیو تهران گفت: مجموعه پادکست «سینما عصر جدید» به تحلیل و بررسی تولیدات سینمای اعتراض در جهان می‌پردازد. این پادکست ویدئویی جذاب به تهیه کنندگی هدی فلاح و کارشناسی صوفیا نصرالهی منتقد سینما تولید می‌شود.

تولیدات فضای مجازی رادیو تهران در پایگاه اطلاع رسانی این شبکه رادیویی به نشانی www.radiotehran.ir و شبکه‌های اجتماعی عرضه می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.