Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 5433
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 09 اسفند 1396 - 8:52 |

رییس سازمان صداوسیما : مجریان آبروی صداوسیما هستند

رییس سازمان صداوسیما : مجریان آبروی صداوسیما هستند

رییس سازمان صداوسیما در چهارمین نشست سراسری مدیران رسانه ملی مجریان و گویندگان برنامه‌های زنده را آبروی سازمان‌ برشمرد و بر تشکیل اتاق‌های اندیشه ورزی به منظور آمادگی آن‌ها برای حضور در برنامه‌ها تاکید کرد.

منشور رسانه-هنر صدا

چهارمین نشست سراسری مدیران رسانه ملی (منشور رسانه) با موضوع مخاطب محوری در رسانه‌ ملی با حضور رییس، معاونان، مدیران و برنامه‌سازان سازمان صداوسیما در مرکز همایش‌های بین‌المللی برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در این نشست دکتر علی‌عسکری با تشریح سیاست‌های مخاطب محوری در رسانه ملی مبتنی بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: ما در شرایط خاصی از زمانه و تاریخ قرار داریم و اگر تاریخ تحولات رسانه را بنویسند در هیچ زمانی از تاریخ، جایگاه رسانه به این اهمیت و پیچیدگی نبوده است.

وی افزود: امروز ارتباط رسانه‌ ملی با مخاطبانش از پیچیده‌ترین ارتباطات است و حفظ و اقناع مخاطب به دلیل گستردگی فضای مجازی و گسترش شبکه‌های ماهواره‌ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که دلیل آن رقابت سنگین، نابرابر و پیچیده‌ای است که دشمنان برای رسانه ملی ایجاد کرده‌اند.

 

علی‌عسکری با اشاره به اهمیت برندها در حفظ مرجعیت رسانه گفت: برندها شاهراه‌های مخاطب محوری‌اند  و در تحکیم و تقویت ارتباط مخاطبان با رسانه نقش تعیین کننده‌ای دارند.

 

رییس سازمان همچنین به برنامه‌سازان، مجریان و گویندگان رسانه ملی توصیه کرد که در تمام برنامه ها زبان فارسی را پاس بدارند و از به کاربردن واژه‌های بیگانه پرهیز کنند.

علی‌عسکری همچنین مجریان و گویندگان برنامه‌های زنده را آبروی سازمان‌ برشمرد و بر تشکیل اتاق‌های اندیشه ورزی به منظور آمادگی آن‌ها برای حضور در برنامه‌ها تاکید کرد.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.