Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 48551
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 27 فروردین 1403 - 6:21 |

زندگی در گذشته در «خونه زندگی» رادیو سلامت

زندگی در گذشته در «خونه زندگی» رادیو سلامت

برنامه «خونه زندگی» رادیو سلامت، دوشنبه – ۲۷ فروردین، به موضوع «خاطره های گذشته مرا همیشه در خود غرق می كند» خواهد پرداخت.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «خونه زندگی» كه در قالب نمایش های مختلف پخش می شود، فردا ۲۷ فروردین با حضور دكتر «سمیه محمدی»، روان شناس موضوع «زندگی در گذشته؛ خاطره های گذشته مرا همیشه در خود غرق می كند» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

همچنین در بخش درمانگاه مهر با حضور دكتر «هوشنگ احسانی» متخصص پوست و مو به موضوع «شوره سر» پرداخته می شود.
این برنامه رادیویی از بخش های مختلف و متنوعی همچون آشپزخانه، كتابخانه، گلخانه، نكات خانه داری، نكات زندگی سالم، گردشگری، و تلفن و پیامك همسایه های برنامه، و بخش درمانگاه مهر با موضوع درمان های ضروری و پخش سوال های پزشكی مردمی و … تشكیل شده است.
تحكیم بنیان خانواده از طریق آموزش مهارت های زندگی و فرزند پروری از اهداف برنامه «خونه زندگی» است كه در این مجله نیمروزی به موضوعاتی از قبیل مهارت های زندگی، فرزند پروری؛ ازدواج، افزایش نرخ رشد جمعیت؛ تحكیم بنیان خانواده و اقتصاد مقاومتی پرداخته می شود.
برنامه «خونه زندگی» این هفته به تهیه كنندگی «مسعود حسنی» و گویندگی «لیلا رحیمیانی ثابت»، شنبه تا پنج شنبه، از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه و موج FM ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.