Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 45219
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان تاریخ انتشار : 13 آبان 1402 - 15:10 |

زندگی زنان موفق در برنامه رادیویی «دخت ایران» مرور می شود

زندگی زنان موفق در برنامه رادیویی «دخت ایران» مرور می شود

اكرم اویسی تهیه‌كننده و گوینده گفت: در برنامه رادیویی «دخت ایران»، دفتر زندگی زنان موفق و نام‌آور كشورمان را با هم مرور می كنیم و به دستاوردهایشان می پردازیم. در این قسمت، دفتر زندگی پرافتخار خانم دكتر زهرا امام جمعه را ورق خواهیم زد.

به گزارش هنرصدا، اكرم اویسی تهیه كننده برنامه “دخت ایران” درباره این برنامه رادیویی بیان كرد: در این برنامه، دفتر زندگی زنان موفق و نام‌آور كشورمان را با هم مرور می كنیم و به دستاوردهایشان می پردازیم. در این قسمت، دفتر زندگی پرافتخار خانم دكتر زهرا امام جمعه را ورق خواهیم زد.

این تهیه كننده در ادامه درباره خانم دكتر امام جمعه توضیح داد: ایشان در سال ۱۳۴۷ در شهر تبریز به دنیا آمدند. پس از تحصیلات ابتدایی و راهنمایی در همان شهر، در سال ۱۳۶۲ با خانواده به تهران مهاجرت كردند و دوره دبیرستان را در این شهر پشت سر گذاشتند.

وی افزود: پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، در آزمون ورودی دانشگاه شركت كرده و در رشته صنایع غذایی در دانشگاه تبریز پذیرفته شدند. پس از اتمام تحصیلات، تصمیم گرفتند به شهر زادگاه خود بازگردند و در آنجا به فعالیت خود ادامه دهند.

اكرم اویسی تهیه كننده «دخت ایران» عنوان كرد: خانم دكتر امام جمعه توانسته است دكترای خود را در رشته مهندسی فرآیندهای غذایی از دانشگاه بلز پاسكال فرانسه دریافت كنند. ایشان به عنوان یكی از بهترین دانشجویان این دانشگاه شناخته شده‌اند و در حین تحصیلات خود، توانسته‌اند جوایز متعددی را به دست آورند. اما علاقه‌ای به ماندن در فرانسه نداشتند و تمایل داشتند در خاك وطن عزیزمان، ایران، فعالیت كنند.

اویسی در پایان درباره تلاش و پشتكار امام جمعه خاطرنشان كرد: ایشان به عنوان یكی از موفق‌ترین بانوان ایران شناخته می‌شوند. در سن ۳۹ سالگی به لقب استاد تمام ایران دست یافته‌اند. این موفقیت نشان می‌دهد كه هیچ كسی به طور طبیعی موفق نمی‌شود و تمام افراد موفق برای رسیدن به اهداف خود تلاش بسیاری می‌كنند. به قول سعدی «استاد سخن نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود، مزد آن گرفت جان برادر كه كار كرد.»

برنامه «دخت ایران» كاری از فضای مجازی رادیو‌ جوان با مدیریت حسین رضایی و به تهیه كنندگی و گویندگی اكرم اویسی و با همكاری اسما قپانوری و به نویسندگی مریم هدایت پور، پنجشنبه و جمعه ها ساعت ۲۰:۰۰ روی موج fm ردیف ۸۸ مگاهرتز از شبكه رادیویی جوان پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.