Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 36185
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 13 شهریور 1401 - 14:26 |

زوج درمانی در «به وقت زندگی» رادیو

زوج درمانی در «به وقت زندگی» رادیو

رادیو صبا در برنامه خانواده محور «به وقت زندگی» به موضوع زوج درمانی می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «به وقت زندگی» هر روز در قالب اجرای یك نمایش خانوادگی به موضوعات خانه و خانواده در فصل تابستان می پردازد.
این برنامه خانواده محور با توجه به زیاد شدن طلاق عاطفی در میان زوج ها روز دوشنبه ۱۴ شهریور با موضوع زوج درمانی همراه مخاطبان می شود.

زوج درمانی یكی از روش های روان درمانی است كه در این روش، درمانگر یا روانشناس كه در واقع مشاور خانواده و ازدواج است و در این زمینه تخصص و تجربه لازم را دارد و تلاش می كند با زوج هایی كه دچار مشكلاتی شدند در بحث و گفتگو باشند. به عبارتی می توان گفت زوج درمانی راه حلی است برای افرادی كه قادر به حل مشكلات و تعارض و كشمكش های میان خود نیستند و ناگزیر به دنبال ارتقای ارتباط خود با همسرشان هستند. یكی از راهكارهایی كه زوج درمانی به افراد ارائه می دهد این است كه زوجین نگاهی واقع بینانه به تمامی مشكلات داشته باشند و به دنبال راه حلی برای نجات و رهایی از آن مشكلات و دغدغه ها باشند.

این برنامه تلاش می كند در قالب نمایش به ارایه راهكارهایی برای درمان كمرنگ شدن روابط عاطفی زوجین بپردازد.

برنامه «به وقت زندگی» هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح به تهیه كنندگی آزاده شاهرخ مهر واجرای سمانه مبلغ حسینی و بازیگری آسیه گرجی امیر عضد تقدیم مخاطبان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.