Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 47476
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 02 اسفند 1402 - 14:06 |

«زیرآسمان ایران» از تبریز راهی آنتن رادیو می شود

«زیرآسمان ایران» از تبریز راهی آنتن رادیو می شود

برنامه «زیرآسمان ایران» هر هفته به معرفی یک استان می‌پردازد. در ادامه طرح «هفته‌های ایرانی» در بیستمین هفته استان «آذربایجان شرقی» معرفی می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌سازان گروه تاریخ و معارف  این هفته (۳ و ۴) اسفند با همکاری صدا و سیمای استان «آذربایجان شرقی» برنامه «زیر آسمان ایران» را روانه آنتن رادیو ایران می‌کنند.

«هفته‌های ایرانی» رادیو ایران از ابتدای فصل پاییز آغاز شده و هر هفته آن متعلق به یک استان سربلند ایران عزیز است. پس از استان‌های کردستان، گلستان، اردبیل، ایلام، مرکزی، آذربایجان‌غربی، سمنان، خراسان‌رضوی، یزد، قم، همدان، خراسان شمالی، کرمان قزوین، لرستان، فارس، تهران، البرز، اصفهان  نوبت به استان «آذربایجان شرقی» رسید تا در برنامه‌های مختلف رادیو ایران از مفاخر فرهنگی و هنری دست سازه‌های نفیس و گرانبها، وجاذبه‌های دیدنی و تاریخی بسیار این استان شنید.

«زیرآسمان ایران» این هفته (۳ و ۴) اسفند به تهیه کنندگی عبدالله علایی و زین العابدین گوزلی، اجرای آرش احمدی، گزارشگری علی رشیدی و مصطفی قنادی ساعت ۱۹:۰۰با همکاری رادیو «تبریز» از رادیو ایران موج اف‌ام ردیف ۹۰مگاهرتز و موج ای‌ام ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.