Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 48784
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 07 اردیبهشت 1403 - 11:13 |

«زیر آسمان ایران» را از دروازه تمدن ایرانی اسلامی بشنوید

«زیر آسمان ایران» را از دروازه تمدن ایرانی اسلامی بشنوید

برنامه «زیرآسمان ایران» هر هفته به معرفی یك استان می پردازد، در ادامه طرح «هفته‌های ایرانی» در بیست و دومین هفته استان «هرمزگان» معرفی می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، برنامه‌سازان گروه جامعه و سلامت، این هفته با همكاری صدا و سیمای استان «هرمزگان» برنامه «زیر آسمان ایران» را روانه آنتن رادیو ایران می‌كنند.

«هفته‌های ایرانی» رادیو ایران از ابتدای فصل پاییز سال گذشته آغاز شده و هر هفته آن متعلق به یك استان سربلند ایران عزیز است. پس از استان‌های كردستان، گلستان، اردبیل، ایلام، مركزی، آذربایجان‌غربی، سمنان، خراسان‌رضوی، یزد، قم، همدان، خراسان شمالی، كرمان قزوین، لرستان، فارس، تهران، البرز، اصفهان، آذربایجان شرقی، بوشهر نوبت به استان «هرمزگان» رسید تا در برنامه‌های مختلف رادیو ایران از مفاخر فرهنگی و هنری دست سازه‌های نفیس و گرانبها، وجاذبه های دیدنی و تاریخی بسیار این استان شنید.

«زیرآسمان ایران» این هفته ۶ و ۷ اردیبهشت به تهیه كنندگی حسین معصومی و سهیل مهر، اجرای ابوالفضل آقاخانی و حسین مرسلی، گزارشگری سمیه رنجكش و مهناز داغینه ساعت ۱۷:۱۵ با همكاری رادیو «هرمزگان» از رادیو ایران موج اف‌ام ردیف ۹۰مگاهرتز و موج ای‌ام ردیف ۵۵۸ كیلوهرتز پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.