Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 37262
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 04 آبان 1401 - 11:18 |

ساخت تابلوی آرزو برای رسیدن به هدف در «جوانه‌ها» ی رادیو  

ساخت تابلوی آرزو برای رسیدن به هدف در «جوانه‌ها» ی رادیو  

مجله «جوانه‌ها» که با اجرای نوجوانان از رادیو فرهنگ پخش می‌شود، چهار‌شنبه ۴ آبان ماه با موضوع معرفی روشی کاربردی برای رسیدن به اهداف بلند مدت از طریق ساختِ تابلوی آرزوها روی آنتن می‌رود .

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در جوانه‌های این هفته در بخش کارشناسی مهارت هایی که در سنین نوجوانی برای رسیدن به اهداف زندگی لازم است بیان و بررسی می‌شود.

در این برنامه از شنوندگان نوجوان پرسیده می‌شود که روشی کاربردی برای رسیدن به اهداف بلند مدت را بلدند؟ و به این سوال پاسخ داده می‌شودو درباره ساختِ تابلوی آرزوها صحبت می‌شود.

بخش “معرفی کتاب” مجله “جوانه‌ها” به معرفی کتاب مهارت های زندگی برای نوجوانان اختصاص دارد.
همچنین در بخش «ما میتوانیم«چطور در نوجوانی کتابخوان شویم ؟ مطرح می‌شود وبخش گردشگری برنامه نیز شنوندگان را در سفر در سفر به اردبیل و خانه صادقی‌ها همراهی می‌کند.بخش خوشمزه به آموزش و طرز تهیه ی شیرینی مرنگ گردویی اختصاص دارد.در بخش کتابخوانی نیز شنوندگان با اثری از رنسام ریگز نویسنده و فیلمساز آمریکایی آشنا می‌شوند.وی بیشتر به خاطر کتاب خانه دوشیزه پرگرین برای بچه‌های عجیب معروف است.

برنامه “جوانه‌ها” را به تهیه کنندگی و مشاور محتوایی مریم قاسمی ساعت ۱۲:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.