Wednesday, 22 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ - 15 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45083
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 03 آبان 1402 - 14:18 |

سالروز وفات حضرت معصومه (س) در رادیو ایران

سالروز وفات حضرت معصومه (س) در رادیو ایران

پنجشنبه چهارم آبان، مصادف با دهم ربیع الثانی سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، به همین مناسبت  رادیو ایران، برنامه‌های مختلفی  در تاریخ های سوم و چهارم آبان به شرح زیر تدارک دیده است:

«خانه دوست اینجاست» چهارشنبه سوم آبان، با محوریت سبک زندگی حضرت معصومه(س) به تهیه کنندگی حسین معصومی  و با اجرای مهرناز فقیهی و با حضور حجت‌الاسلام محمد فرخی زند ساعت ۱۷:۱۰ روانه آنتن می‌شود.

«معصومانه» ویژه برنامه ای است که با موضوع رابطه عاطفی حضرت امام رضا (ع) و خواهر بزرگوارشان حضرت معصومه (س) چهارشنبه سوم آبان، ساعت ۲۰:۳۰ تقدیم می‌شود.

«خورشیدنامه» نیز گزیده ای از سخنرانی بزرگان و علماست در شب وفات حضرت معصومه(س) به به تهیه کنندگی عبدالله علایی ساعت ۲۲:۰۰ پخش می‌شود.

«نوبت نوا» نیز در همین تاریخ نواهای مناسبتی را پخش می‌کند. «نوبت نوا» به تهیه کنندگی زهره سربازی و با اجرای  فاطمه میناخانی ساعت ۲۲:۳۰ به روی آنتن می رود.

«راه شب» پنج شنبه بامداد نیز از فضایل اخلاقی حضرت معصومه(س) می‌گوید. این برنامه به تهیه کنندگی امیرعلی جواد پور و اجرای آرش احمدی پخش می‌شود.

«سلام صبح بخیر» که از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۶:۱۵ پخش می‌شود. پنج شنبه ۴ آبان همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه(س) از  بخشندگی و پاکدامنی ایشان می‌گوید. «سلام صبح بخیر» به تهیه کنندگی زهرا قائدی و اجرای حامد نجم الهدی تقدیم مخاطبان رادیو ایران می‌شود.

«صدای زندگی»  پنج شنبه ۴ آبان، با یکی از خانواده‌های خادمین حرم حضرت معصومه (س) گفت و گو می‌کند. این برنامه به تهیه کنندگی گلریز وکیلی و اجرای فاطمه مینا خانی ساعت ۹:۰۰ پخش می‌شود.

«به نام عشق» ویژه برنامه ای است که برای روز وفات حضرت معصومه (س) در نظر گرفته شده است این برنامه به تهیه کنندگی وحید بیات  و با اجرای حسن همایی  و با حضور حجت الاسلام آقا بابا  از فضایل و کمالات معنوی و روحانی کریمه اهل بیت(س) می‌گوید این برنامه ساعت ۹:۳۰ به روی آنتن رادیو ایران می رود.

«به افق آفتاب» همان روز نیز با موضوع خدمت به ائمه و زائران به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای حمیدرضا رضایی ساعت ۱۱:۲۵ پخش می‌شود.

«باغ ارغوان» نیز در همان تاریخ ساعت ۱۵:۰۰  قطعات مناسبتی این روز را پخش می‌کند. «باغ ارغوان» به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی و اجرا ی مریم نشیبا از رادیو ایران موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز و موج ای ام ۵۵۸ کیلوهرتز پخش می‌شود.

رادیو ایران پیشاپیش سالروز وفات حضرت معصومه(س) را تسلیت می‌گوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.