Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 19013
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو گفتگ و گو تاریخ انتشار : 17 خرداد 1399 - 10:55 |

سخنگویان به صدای اندیشه‌ها می‌آیند

سخنگویان به صدای اندیشه‌ها می‌آیند

رادیو گفت و گو در برنامه‌های رویداد و بدون خط خوردگی، در بخش ویژه «با سخنگویان» عملکرد وزارتخانه‌ها را بررسی و تحلیل می‎کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شبکه رادیویی گفت و گو با توجه به رسالت رسانه‎ای خود که همانا حقیقت یابی، همه جانبه‎نگری، تحلیلی و تفسیری بودن مباحث، روز آمد بودن برنامه‌ها، بهره‎گیری از تمام اندیشه‌ها و افکار و وجود تمایز در فرم، محتوا و ساختار طراز مباحث است سعی در تهیه و تولید برنامه‌هایی دارد که بتواند صدای قشرهای مختلف اعم از مسئولان و عموم مردم جامعه باشد.

این شبکه رادیویی همواره از زمان تاسیس به دنبال ایجاد فضایی برای تعامل و همکاری با نهادها و دستگاه‌های مختلف بوده است و در برنامه‌های متعدد خود اعم از میزگردهای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی و مناظره‌ها به دنبال بررسی مسائل خرد وکلان حوزه‌ها و ارائه راهکارهاست و همچنین محور بحث و تبادل نظر میان اندیشمندان و نخبگان نیز از اهداف اصلی برنامه‌های این شبکه رادیویی است.

گفتنی است که رادیو گفت و گو در دو بخش خبری_تحلیلی، رویداد و بدون خط خوردگی به بررسی، انعکاس و تحلیل رویدادهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین شناسایی و بررسی متغیرهای موثر در وقوع آن‎ها می‌پردازد.
اکنون در این برهه از زمان و باهدف ادامه رسالت اطلاع‎رسانی شفاف و دقیق و همچنین همراهی با دولت دوازدهم و حمایت از اقدامات و خدمات آن‌ها با طراحی و تولید بخش «با سخنگویان» در دو برنامه خبری-تحلیلی رویداد و بدون خط خوردگی همراه با سخنگویان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف کشور می‌شود تا ضمن بیان مطالب مهم آن مجموعه پاسخگوی سوالات مردم و رسانه‌ها باشند.

برنامه «رویداد» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۲ و برنامه بدون خط خوردگی ساعت ۱۹، به مدت ۶۰ دقیقه به‎صورت زنده از رادیو گفت و گو پخش می‌شود که «باسخنگویان» بخش ۱۰ دقیقه‎ای این دو مجله خبری تحلیلی است.

به همین منظور، شنبه‌ها سازمان حمایت از مصرف‎کننده و کمیته امداد امام خمینی (ره)، یکشنبه‌ها وزارت ارشاد و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، دوشنبه‌ها سازمان تعزیرات و وزارت جهادکشاورزی، سه‌شنبه‌ها وزارت آموزش و پرورش و وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی، چهارشنبه‌ها ستاداجرایی فرمان امام (ره) و وزارت نیرو همراه رادیو گفت و گو در بخش «با سخنگویان» هستند.

مجله خبری تحلیلی صبح و گفت‎وگو هم که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۸:۳۰ به‎صورت زنده روی آنتن می‎رود می‎تواند فرصت مناسبی برای سایر دستگاه‌های مربوطه برای ارائه اقدامات و خدمات آن‌ها باشد.

شما مخاطبان هم می‎توانید از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و تلفن ۲۷۸۶۱۰۳۵ پرسشگر این برنامه باشید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.